מגיפת המדינה האיסלאמית

דאעש קורא למתקפות של זאבים בודדים ומדגים לפעיליו: כך תערפו ראשים

דאעש מתכונן ליום שאחרי הכיבוש בעירק ובסוריה, ויצר עבור תומכי הארגון באירופה סרטון הדגמה לעריפת ראשים. השחקן בסרטון מוצא להורג בצורה קשה. צפו בגרסה מצונזרת של סרטון ההסתה (בעולם)

משה פריגן | כיכר השבת |
(צילום: דאעש)

ארגון המדינה האיסלאמית בלחץ מהלחימה במוסול ובחזיתות בסוריה, ומכין את היום שאחרי. כפי שדווח ב"כיכר השבת" בשבועות האחרונים, בעקבות הקרבות בסוריה הארגון מעביר לאחרונה את פעילותו לאירופה.

בהמשך ל"מגזין" אותו פרסם ארגון המדינה האיסלמית בו חשף את כוונתו להפוך לארגון טרור בין לאומי ביום שאחרי קריסת המדינה האיסלמית בעיראק ובסוריה, זרוע המדיה של סניף דאעש באל-ראקה "אל-פוראת" משחררת סרטון חדש ובו קריאה לפעילי הארגון להתקפות "זאבים בודדים" ברחבי העולם.

הארגון שם דגש על צרפת וקורא לפעיליו לזרוע טרור במדינה. דברים ברוח זו כבר היו באותו מגזין, אך הפעם הארגון עלה מדרגה באופן חסר תקדים.

בסרטון שהפיצה זרוע אל פוראת נראה פעיל דאעש מציג כיצד לבצע פעולות דקירה ושיסוף. רק שהפעם, הם בחרו להדגים את השיטות הנוראיות על אדם חי.

בהמשך הסרטון מעודד הארגון את אנשיו בהוצאה מזעזעת להורג של אדם שהואשם בריגול לטובת הכורדים. האיש התבקש לנוס ולברוח על נפשו בריצה כשתיק ענק וכבד על גבו. בזמן מנוסתו נראים הג'יהאדיסטים כשהם יורים מאחוריו וגורמים לו להימלט במהירות של חיה פצוע. לפתע אחד מהג'יהאדיסטים מפעיל מטען שהוסתר בתיק והוא מתפוצץ תוך שהוא מחסל את הקרבן.

סרט זה ממשיך את המגמה של החדירה לאירופה עליה הצביע הביון הצרפתי. בשבועות האחרונים התראיין הג'יהדיסט הצרפתי הנמלט ראחיד קאסים החשוד בין היתר ברציחת הכומר בניס. ראחיד, האחראי גם על קבוצות הטלגרם באירופה, אמר לחוקר טרור אמריקאי שאכן הארגון יעמיק את אחיזתו באירופה בעיקר על ידי עידודם של "זאבים בודדים". הטרוריסט סיים את הראיון באמירה כי הוא מתגעגע לחתול שלו ולא יהרוג חיה לעולם אך מבחינתו זה "תענוג לערוף ראש של בן אדם".

את הסרטון מטבע הדברים צנזרנו בצורה משמעותית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר