פרסום ראשון

הגר"א יוסף: להתלונן במשטרה נגד זמרים שמחתנים זוגות

רבה של חולון הגאון רבי אברהם יוסף הציע בישיבת מועצת הרבנות הראשית להתלונן במשטרה נגד זמרים שעורכים חופות - תופעה שנפוצה לאחרונה בציבור הכללי. הגר"ד לאו הסכים לדברים (יהדות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב בארהם יוסף (צילום: בן ציון שריף)

בחודשים האחרונים, נפוצה תופעה חדשה בקרב הציבור שאינו שומר תורה ומצוות, שזמרים מסדרים חופה וקידושין למרות שאין להם תעודה וסמכות לעשות זאת. כעת מבקשים ברבנות הראשית להעמיד אותם לדין ולהתלונן עליהם במשטרה, כך נודע ל"כיכר השבת".

במהלך דיון שהתקיים במועצת הרבנות הראשית העלה הגאון רבי אברהם יוסף את הנושא לדיון וביקש להעמיד לדין פלילי את הזמרים הללו.

"לאחרונה יש טרנד של זמרים שעורכים חופות", פתח הגר"א יוסף והוסיף: "אני מציע להזמין גם אותם או להגיש נגדם תלונה על ידי היועץ המשפטי. מי אמר שרק הרב שעורך חופה אמור לבוא לדין?".

הרב יוסף הוסיף ואמר: "אולי כדאי לפרסם שאם הציבור נמצא במקום שאדם שאינו מורשה כמו זמר וכדומה עורך חופה, נא ליידע אותנו ויוגש נגדם תלונות במשטרה. להרתיע. הפרסום הזה מחויב מציאות".

הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו השיב לגר"א יוסף כי "אם קיים דבר כזה, זה אדם שעורך חופה בניגוד לחוק והוא אינו מורשה, גם הוא אמור להיות מוזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר