חווית נסיעה

בעל חברת הסעות? הגיע הזמן לחסוך בהוצאות

כמעט כל פעם זה קורה: קבוצת תלמידים או תיירים צריכה הסעה אבל המיניבוס קטן מדי, ולהוציא אוטובוס שלם יהיה בזבוז מקומות ישיבה עם עלייה בצריכת הדלק. יש דרך לפתור את הבעייה? מסתבר שכן (רכב, שיווקי)

שילוב של כל היתרונות במידיבוס אחד. ויזיגו (צילום: קמפיין)

אם אתה בעל חברת הסעות, או אפילו אם אתה עובד כעצמאי, אתה בטוח מכיר מקרוב את הקשיים הכרוכים בכך. מעלויות הרכב והדלק, ועד התאמת כלי התחבורה למספר הנוסעים.

כמעט תמיד זה קורה: קבוצה של 30-40 תלמידים או תיירים שמבקשת הסעה מאורגנת, והכמות של הקבוצה אף פעם לא מסתדרת. להוציא אוטובוס שלם יהיה בזבוז מקומות ישיבה ומאליו הוצאות הדלק עולות לשווא, ובמיניבוס אין מקום לכולם.

מידיבוס ויזיגו | אורך: 7.5-10 מטרים | נוסעים: 35-39 מקומות ישיבה

כדי לפתור את בעיות העלויות, חברת איסוזו (Isuzu) יצרה דגם מיוחד של מידיבוס בשם: ויזיגו (Visigo). היתרון הבולט בדגם החדש הוא הגודל: המידיבוס הוא אוטובוס לכל דבר אבל קצר יותר מאוטובוס תיירות רגיל ובעל 35-39 מקומות ישיבה.

על ידי קיצור אורך האוטובוס, ניתן לספק פתרון איכותי לקבוצות של תלמידים או תיירים שלרוב מכילות 30+ איש, וכך לחסוך בעלויות רבות.

עמדת שליטה מושלמת לנהג. דגם ויזיגו. צילום: קמפיין

איך חוסכים עם המידיבוס? עלויות הרכישה קטנות משום שהוא קצר יותר מאוטובוס תיירים רגיל, כך גם עלויות האחזקה. בנוסף: צריכת הדלק יורדת בצורה משמעותית.

היתרונות בדגם החדש מספקים נוחות הן לנהג והן לנוסעים: בדגם ויזיגו יש מנוע חדשני ועוצמתי עם תיבת הילוכים מתקדמת וחסכונית. תאי המטען גדולים וגם התאורת הLED החזיתית חזקה.

מושבים מרווחים ומפנקים במידיבוס. דגם ויזיגו. צילום: מתוך הקמפיין

והעיצוב? מידיבוס ויזיגו מראה בולט וייחודי שמשדר ליושבים נסיעה מפוארת. העיצוב המודרני מביא לנהג עמדת שליטה מושלמת, וגם הנוסעים זוכים למקומות ישיבה מרווחים ומפנקים.

כל בעל חברת הסעות מכיר את הצורך בהקטנת מספר מקומות הישיבה ומאידך העלאת חווית הנסיעה, כל אלו מגולמים במידיבוס החדש.

חוסכים ברכישה, באחזקה ובדלק ומביאים לנוסעים 100% נוחות לכל אורך הנסיעה. לפרטים נוספים לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר