עשרה חודשים אחרי

הסדר טיעון: נהג "אסון 402" ירצה 4 שנות מאסר בלבד

יומיים לפני חתונתה של הפצועה הקשה ביותר בתאונת קו 402 בה נהרגו שישה בני אדם, הושג הסדר טיעון עם נהג האוטובוס, לפיו הוא ירצה 4 שנות מאסר בלבד (חדשות, בארץ)

נהג האוטובוס חיים ביטון (צילום: Miriam Alster/Flash90)

ארבע שנות מאסר בלבד לנהג האוטובוס בקו 402: כעשרה חודשים לאחר התאונה הקשה בקו 402 מירושלים לבני ברק, הושג היום (שני) הסדר טיעון בין הפרקליטות לנהג האוטובוס חיים ביטון. על פי ההסדר, ביטון ירצה עונש מאסר של ארבע שנים בלבד על עבירות הריגה של שישה מנוסעי האוטובוס.

מכתב האישום שהוגש נגד ביטון לבית משפט השלום לתעבורה בירושלים עלה כי "ביטון שנהג באוטובוס עמוס הנוסעים בקו 402 מירושלים לבני ברק נסע בנתיב הימני ולמרות שלרשות הנאשם עמד שדה ראיה גדול לא הבחין הנאשם במשאית שעמדה בשולי הכביש והמשיך בנסיעתו הרגילה. הנאשם הבחין באיחור כי האוטובוס מתקרב אל כלי הרכב שלפניו וסטה עם האוטובוס לשוליים מבלי להבחין במשאית שעמדה לפניו".

חקירת הנהג בזירת התאונה (צילום: שי שפיגלמן, באדיבות ערוץ 10)

עוד נכתב בכתב האישום כי "הנאשם הבחין במשאית כשהאוטובוס מצוי במרחק של כ-30 מטר לערך מהמשאית ורק אז הסיט את האוטובוס חזרה לנתיב הימני ואולם פגע במשאית. כתוצאה ממהירות הנסיעה של האוטובוס ועוצמת ההתנגשות, המשיך האוטובוס להתקדם, תוך שחלקה האחורי שמאלי של המשאית והמנוף חודרים לתוך צדו הימני של האוטובוס. כתוצאה מכך, הדופן הימנית של האוטובוס התעוותה, נדחפה לאחור ובחלקה נהרסה לחלוטין וחלק מהמושבים בצד ימין של האוטובוס נעקרו ממקומם".

"כתוצאה מהתאונה", נכתב. "מצאו את מותם 6 מנוסעי האוטובוס, נוסעת נוספת נפגעה באורח קשה בידה הימנית שנקטעה ברובה וברגלה הימנית שרוסקה. כמו כן נחבלו באופן קל שמונה נוסעים נוספים".

האוטובוס בזירת התאונה (צילום: פלאש 90)

כזכור, בתאונה נפצעה באורח קשה הכלה שרה שפרלינג שעברה בתקופה האחרונה שיקום ארוך ומתיש וביום רביעי הקרוב היא צפויה לעמוד תחת החופה ולהינשא חתנה קובי קסטלניץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר