עסקים בדרך לבית הלבן

הלוואת הענק של ג'ארד קושנר לאשת הנדל"ן החרדית

במקביל לפעילותו לצד חמיו - נשיא ארה"ב הנבחר, ג'ארד קושנר ממשיך בפעילות העסקית בחברה המשפחתית. בין היתר באמצעות הלוואת ענק לאשת הנדל"ן החרדית טובי מוסקוביץ' (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
טובי מוסקוביץ' וג'ארד קושנר (צילומים: צילומסך מתוך יוטיוב - Crain's New York Business, שאטרסטוק)

במקביל לפעילותו הרבה במסגרת תפקידו בצוות המעבר של חמיו, נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ, ממשיך החתן היהודי ג'ארד קושנר בפעילות העסקית של החברה המשפחתית בראשה הוא עומד.

בשבועות האחרונים הלווה קושנר לחברת הנדל"ן שבבעלותה של אשת העסקים החרדית טובי מוסקוביץ' סכום של 33 מיליון דולרים לפרויקט בנייה בשכונת פלטבוש בניו יורק.

החברה שבשליטתו העמידה הלוואה של 33 מיליון דולר ל'אקוויטי פרטנרס' שנמצאת כאמור בבעלות מוסקוביץ עבור השקעה של בנייה במתחם הכולל 75,000 מטרים רבועים של שטחי תעשייה, משרדים וקמעונאות לצד רשתות מזון.

החברה של מוסקוביץ הנחשבת לפעילה ידועה בשוק הנדל"ן בניו יורק רכשה אתר בשכונת בושוויק, המשתרע לאורך מספר רחובות בסכום של 28.3 מיליון דולרים בחודש דצמבר 2014.

כפי שפורסם בכלי התקשורת בארה"ב לקושנר חתנו בן ה-35 של טראמפ צפוי להיות מעמד בכיר אולי אף כיועץ רשמי בבית הלבן והוא נחשב למי שעומד מאחורי הקמפיין המוצלח שהוביל את חמיו לנשיאות.

במהלך ראיון שהעניק הנשיא הנבחר לחברי מערכת ה'ניו יורק טיימס' הצהיר כי לדעתו קושנר יוכל לשמש כשליח למזרח התיכון וכמתווך בין ישראל לפלסטינים. "הוא מכיר את הסוגיה ואת הנוגעים בדבר", אמר טראמפ לעיתונאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר