בשורה לאברכים

בהוראת דרעי: מענק הבטחת הכנסה לא יפגע בהנחה בארנונה

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הנחה כי הרשויות המקומיות יקבלו בקשות הנחה לארנונה לפני תחשיב של הכנסה בכל 2016, כדי למנוע פגיעה מאברכים שקיבלו הבטחת הכנסה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הנחה את מנכ"ל משרדו מרדכי כהן להורות לרשויות המקומיות, לאפשר לכל אזרח המעוניין להגיש בקשה להנחה בארנונה, להגיש את פרטי הכנסותיו לכל שנת 2016 ולא רק לשלושת החודשים האחרונים כפי שהיה נהוג עד כה.

בעקבות כך, כל תשלום או מענק שניתן לאזרח בגלל מצבו הכלכלי ואשר היה אמור להינתן כתשלום חודשי וניתן בסוף השנה באופן מרוכז, ניתן יהיה לחשבו כ-1/12.

בש"ס מסבירים כי "לאור התיקון לחוק הבטחת ההכנסה לאברכים מעוטי יכולת הנכנס כעת לתוקף. לפי הסיכום עם האוצר, האברכים יקבלו בחודש דצמבר לחשבון הבנק שלהם מענק רטרואקטיבית עבור כל השנה. באופן הזה עלול להיווצר להם בעיה בשנת 2017 בבואם לבקש הנחה בארנונה, כאשר ההכנסות הנבדקות הן ממוצע של 3 החודשים האחרונים. לפי ההנחיה החדשה של שר, ההכנסות יחושבו לפי ממוצע של 12 חודשים ובכך המענק הרטרואקטיבי לא יפגע באישור ההנחה בארנונה".

שר הפנים דרעי התייחס להנחיה החדשה שהוציא ואמר: "אני רואה ערך עליון בצמצום הביורוקרטיה לאזרח, ובחובתה של הרשות המקומית להקל את העול הכלכלי מעל אזרחים מעוטי יכול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר