"להחזיר לחנויות"

חשש נוסף לליסטריה - בחומוס 'שופרסל'

החברה מודה, כי לא פחות מ-360 יחידות של חומוס עם ליסטריה התגלו עד כה, רובם כבר יוצאו לשוק שלשום (ראשון) ועדיין נמצאים על המדפים. הפרטים המלאים (חדשות, בריאות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
החומוס הנגוע (צילום מסך: מאתר מיי סופרמרקט, מתוך ynet)

רשת "שופרסל" מודיעה: ישנו חשש לחיידקי ליסטריה במספר יחידות ששווקו לציבור ממוצר "חומוס מותג שופרסל", אריזה של קילוגרם. ההודעה מגיעה בעקבות עדכון של חברת "סלטי שמיר", מי שמייצרת עבור הרשת את מוצרי החומוס. מדובר במוצר שנמצא עדיין על המדפים.

לא פחות מ-360 יחידות של חומוס עם ליסטריה התגלו עד כה. קוד המוצר הבעייתי הוא 7296073224600, ותאריך תוקף אחרון לשימוש שלו הוא 5.1.17. נמסר כי, "הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר - שופרסל עדכנה את משרד הבריאות בפרטי ההודעה", לשון ההודעה. "פרט למוצר (בתאריך הנקוב בלבד), כל יתר מוצרי החברה בטוחים לשימוש", מבטיחים בחברה.

300 מוצרים כבר יוצאו לשוק ביום ראשון האחרון, אחרי שהבדיקות נמצאו תקינות והתקבל אישור להוציא את המוצר מהמפעל. בדיקה נוספת שתוצאותיה התקבלו אתמול העלתה את החשד, וכדי לא לקחת סיכון הוחלט על ריקול.

בחברה מדגישים, כי "לקוחות שרכשו את המוצר יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי בגינו". בכל שאלה הציבור מוזמן לפנות דרך אתר האינטרנט של החברה או להתקשר למוקד שירות הלקוחות של בטלפון 1-800-68-68-68.

בהודעת רשת שופרסל נאמר עוד, כי "אנו מצטערים על אי הנוחות, וברצוננו להדגיש כי שיווק המוצר בוצע לאחר קבלת אישורי תוצאות מעבדה תקינות כמקובל - ההודעה דנן הגיעה לאור בדיקות מעבדה נוספות שבוצעו במהלך חיי מדף, באופן יזום על ידי הספק, לצורך הגברת בקרת האיכות של המוצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר