מתקשר למוקד 100? מיקומך יופיע על מסך המוקדן

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן יוזם הצעה על פיה מערכת של המשטרה תדע לאכן את מיקומו של כל מי שפונה למוקד 100 של המשטרה (חדשות, בארץ)

(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, הפיץ היום (שלישי) תזכיר חוק הקובע שמוקד 100 יאכן אוטומטית שיחות נכנסות, כך שהמשטרה תוכל להגיע אל מחייג השיחה במהירות ומבלי לבזבז זמן יקר על הסברים באשר למיקומו.

ההצעה תסייע למשטרה להעביר את הדיווח באופן מיידי אל גופים נוספים כמו גופי רפואה והצלה, וכמו כן ההצעה תסייע למשטרה במקרים בהם המתקשר נמצא במצב מצוקה ואינו יכול לדבר.

הצעה זו, על פיה כל אזרח חשוף למיקומו, עשויה להעיק על חלק מהפונים ועל כן המשטרה תפתח את מוקד 110 בו המערכת לא תאכן את מספר הטלפון של הפונה.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן שיזם את ההצעה אמר: "זמן התגובה של המשטרה לשיחת חירום שמגיעה למוקד 100 הוא לעיתים ההבדל בין חיים ומוות, לכן, איכון של השיחות הנכנסות יאפשר למשטרה לפעול בצורה מהירה ויעילה יותר ובכך לשפר את המענה בשעת חירום ובשגרה".

איכון אוטומטי של אנשים הפונים למוקדי חירום, נהוג במקומות שונים בעולם כמו בארה"ב במוקד החירום 911, בריטניה ומדינות נוספות באירופה, המאפשרות הנגשה לרשויות החירום אודות מיקום המתקשר בעת אירוע חירום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר