התקוממות חריגה בעיר החרדית

כאב הראש החדש של זייברט: מאות גננות מאיימות לשבות

התקוממות חריגה בעיר החרדית בני ברק: גננות המועסקות בגני ילדים בעיר מאיימות בשביתה כללית אם ראש העיר חנוך זייברט לא ייענה לדרישות - ביטול עבודה בחופשות ואיתור ממלאות מקום (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם ויונתן זינדל / פלאש 90)

מעל ל-450 גננות חרדיות ובעליהן התכנסו הערב (שלישי) באולמי "גני הזית" בבני ברק, ואיימו בפתיחת מאבק נגד ראש העיר חנוך זייברט זאת לטענתם בשל "גזרות חדשות" שמפעיל ראש העיר. מזכיר ההסתדרות אף איים בנאום שנשא במקום להשבית את כל גני הילדים בעיר.

(באדיבות המצלם)

עופר ימין, מזכיר ההסתדרות, אמר בנאום שנשא במקום כי התלונות העיקריות של הגננות הן "גזרותיו החדשות של ראש העיר שמחייב את כל הסייעות שהחלו לעבוד משנת 1999 לעבוד בחופשות חנוכה, פסח ובחופש הגדול - והכל באופן חד צדדי".

"בנוסף", נטען בכנס, "אין מילוי מקום בגנים, כשהגננת חולה היא מצלצלת לאגף ובמקומה לפי החוק צריכה להגיע ממלאת מקום. אבל בפועל, לאגף יש תשובות חדשות: 'תקחי אקמול ותגיעי לגן'".

(באדיבות המצלם)

"לפני שנה", צויין בכנס הגננות החרדיות, "הגננות והסייעות היו צריכות למצוא בעצמן ממלאות מקום. הגזרה בוטלה כי הופגנה אחדות של ההסתדרות, הוועד, הגננות והסייעות מול ראש העיר ואגף החינוך".

"עקשנות ראש העיר ודבקות במטרה לשנות את פרשנות השלטון המקומי לגבי עבודה בחגים זה אחד הדברים שלא נתקלו בו עד היום בשום רשות מקומית" נאמר בכנס.

(באדיבות המצלם)

"אני לא יכול לומר שזה בא מרוע", אמר ימין בכנס, "אבל אני לא רואה סיבה אחרת. הולכים לסכסוך עבודה, אם ראש העיר לא יוותר ויילך נגד חוקת העבודה - כל גני העיר ישבתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר