Hullo Pillow: הכרית שתפתור את כל בעיות השינה שלכם

"הולו פילו" זה שמה של הכרית שאנשים טוענים שהיא פותרת את כל בעיות השינה - נדודי שינה, נחירות, דום נשימה בשינה ואפילו מיגרנות, אלרגיות ואסתמה (בית)

מילוי נוצות אווז זה פאסה. הכירו את "הולו פילו" (Hullo Pillow) - הכרית שעשויה מחומרים טבעיים בלבד, ממולאת בקליפות כוסמת שגדלה ועובדה בידי חקלאים בצפון דקוטה, ארה"ב, וטוענת לכתר "כרית הקסם שפותרת את כל בעיות השינה".

המחשבה על הנחת הראש על שק מלא בקליפות לא ממש מעוררת רצון לרוץ להצטייד בכרית כזו, אך לפי אתר האינטרנט של החברה, מילוי הקליפות מאפשר זרימת אוויר חופשית וטובה יותר לפנים בזמן השינה (הכרית מעולם לא תתחמם באמצע הלילה).

לטענת החברה, קליפות כוסמת מסייעות למערכת השלד והשרירים ביישור החוליות וכך תפתור בעיות כמו כאבי גב וצוואר כתוצאה מתנוחה לא נכונה, נדודי שינה, דום נשימה בשינה ואפילו נחירות. ואם זה לא מספיק, הכרית מבטיחה להילחם במיגרנות, אלרגיות ואסתמה.

לא מאמינים? יתכן. אך קשה להתעלם מהביקורות החיוביות שהכרית מקבלת. "הכרית הזו מלאת קסם", "היא הפכה להיות הכרית האהובה עליי אי פעם!", וגם: "אני משתמש בה כל לילה במשך קצת יותר משבוע ולא חווה כאבי ראש, צוואר וגב כמו פעם, או חש שלא בנוח".

המחיר לכרית אחת נע בין 59-149 דולר והיא מגיעה בשלושה גדלים - קטן, סטנדרטי וקינג סייז. ואם אתם מכירים מישהו שנוחר - וכלום לא עזר לו, אולי שווה לנסות?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר