"הצינור" ו"מאה ימים של שקיפות": מר"צ העבירה כספים לבית דפוס בבעלות אחיו של ח"כ עיסאווי פריג'

מייסד מיזם 'מאה ימים של שקיפות' חשף בתכנית 'הצינור' בערוץ 10 כי מפלגת השמאל 'מרצ' העבירה סכום של 422,934 שקלים לבית דפוס בשם דיג'י פרינט בכפר קסאם - שבבעלות אחיו של חבר הכנסת מהמפלגה עיסאווי פריג'. מרצ: "מקובל שוויוני ושקוף" (חדשות)

(צילום: באדיבות "הצינור", ערוץ 10)

תומר אביטל, מייסד מיזם 'מאה ימים של שקיפות' חשף הערב (שלישי) בתכנית 'הצינור' בערוץ 10 כי מפלגת השמאל 'מרצ' העבירה סכום של 422,934 שקלים לבית דפוס בשם דיג'י פרינט בכפר קסאם, שבבעלות אחיו של חבר הכנסת מהמפלגה - עיסאווי פריג'.

על פי הפרסום, המפלגה העבירה לבית הדפוס סכומים של 129,861 שקלים בעת הבחירות המוניציפליות בשנת 2013. באותה שנה, העבירה המפלגה 79,000 שקלים במהלך קמפיין הבחירות לכנסת, בשנת 2015 העבירה המפלגה לבית הדפוס 214,073 שקלים במהלך קמפיין הבחירות לכנסת.

בעל בית הדפוס, חאמזה פריג', הוא כאמור אחיו של חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ. בשיחה עם תומר אביטל הצהיר ח"כ פריג' כי הוא מכיר את בית הדפוס פריג', ואמר: "בוודאי שאני מכיר את הדפוס, זה משפחה", בהמשך הדברים אמר פריג' כי הוא "נמצא במקום אחר" והפנה את אביטל לבית הדפוס ולמר"צ.

חאמזה פריג' אמר בשיחה עם אביטל כי כל ההתקשרות עם 'מרצ' הייתה "במסגרת הצעת מחיר והזמנות". פריג' הצהיר כי היו לפחות חמישה בתי דפוס שהתחרו במכרז לאספקת שירותי הדפוס. אלא שאביטל דיווח כי ב'מרצ' אומרים כי לא בוצע מכרז.

מ'מרצ' מסרו בתגובה כי "במהלך התקופה המיוחסת רכשה המפלגה דפוס ממספר רב של בתי דפוס. עבודתנו החלקית עם דפוס די ג'יי פרינט אינה קשורה לח"כ פריג', ואף החלה לפני בחירתו של פריג' לכנסת. ספציפית לטובת בית הדפוס די ג'יי עמד יתרון ההדפסה בשבת, שהוא משמעותי בשמן ניהול מערכת בחירות בה הליכים כאלה הם יומיומיים. באופן עקרוני וגורף מרצ עובדת עם בית הדפוס שמציג את הצעת המחיר הזולה ביותר לכל עבודה בנפרד תוך הקפדה על איכות ההדפסה. במפלגה נוהל קבלת מספר הצעות מחיר הוא מקובל שוויוני ושקוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר