הדיווח אושר רשמית

ישראל הפציצה הלילה בסוריה - מוצב צבאי ושיירת נשק

כלי תקשורת ערבים דיווחו כי חיל האוויר הישראלי תקף שתי מטרות בדמשק - מוצב של הצבא הסורי ושיירת נשק של החיזבאללה מלבנון. בסוריה אישרו את התקיפה (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בחשוון תשע"ז | 30.11.16
(צילום: שאטרסטוק)

התקשורת הערבית מדווחת כי הלילה (רביעי) חיל האוויר הישראלי תקף מוצב של הצבא הסורי בדמשק, בירת סוריה, כמו כן הותקפה שיירת נשק של ארגון חיזבאללה בסמוך לכביש המהיר שמוביל מדמשק לביירות, בירת לבנון.

לפי הדיווחים ברשתות החברתיות השונות, בשעה 1:15 בלילה נשמעו ארבעה פיצוצים באזור דמשק, לטענת המדווחים - בשל תקיפה ישראלית שכוונה לעבר מוצב של הצבא הסורי.

עיתון "א-ראי אל-יום" שיוצא בלונדון מצטט גורמים שטענו כי מדובר בארבעה טילים שנורו בשתי תקיפות. לטענתם, התקיפה הראשונה פגעה במצבור תחמושת בחטיבה 38 של דיביזיה 4 בצבא סוריה והתקיפה השנייה פגעה במספר רכבים ליד הכביש המהיר שמחבר בין ביירות לדמשק.

הגורמים העריכו כי הרכבים שעלו באש והיו יעד לתקיפה הם חלק משיירת נשק של חיזבאללה.

רשת הטלוויזיה הממלכתית בסוריה הודיעה לפני זמן קצר כי חיל האוויר הישראלי אכן תקף לפנות בוקר יעדים בשטחה של סוריה. על פי הדיווח הסורי נורו שני טילים בתקיפה, אך לא היו נפגעים. מוקדם יותר דיווחו כלי תקשורת ערביים כי ישראל ביצעה שתי תקיפות באזור דמשק, אחת מהן פגעה במחסן נשק של הצבא והשנייה כוונה אל שיירת כלי רכב של חיזבאללה.

מוקדם יותר השבוע, בלילה שבין שני לשלישי, תקף צה"ל מתקן צבאי של ארגון דאעש, בדרום רמת הגולן הסורית, בתגובה לירי שבוצע יום קודם לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות מבצעית.

יעד התקיפה היה מתקן צבאי נטוש, ששימש בעבר את האו"ם ושימש את מחבלי דאעש לתקיפת כוחות צה"ל ולביסוס פעילותם בסמוך לגבול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר