פרשת "האב התוקף"

9 שנות מאסר לאב החרדי שתקף באכזריות את בנותיו

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר הבוקר 9 שנות מאסר ו-95 אלף שקלים פיצויים במסגרת הסדר טיעון עם האב החרדי שבמשך שנים ארוכות - תקף באכזריות - והתעלל בשתיים מבנותיו (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר תשע שנות מאסר ו-95 אלף שקלים פיצויים במסגרת הסדר טיעון על תושב העיר שהורשע בעבירות מין בבנותיו.

עו"ד יהודה פריד שייצג את האב מסר כי "מרשי חתם על עסקת הטיעון כדי לא לפגוע פגיעה נוספת במשפחתו, ויעשה הכול בכדי לשקם את משפחתו".

כזכור, לפני כשלושה חודשים נעצר האב ממשפחה מיוחסת ומוכרת בציבור החרדי - אב ל-11 ילדים, בחשד לתקיפות אכזריות של שתיים מבנותיו במשך מספר שנים. יצוין, כי בני המשפחה החרדית לא הגנו על האב ושיתפו פעולה עם חוקרי המשטרה.

המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד עם קבלת הדיווח אודות חשד לכך ששתי צעירות, כיום בנות 23 ו-15.5, נפגעו על ידי אביהן מאז היו בנות 7 ו-11 פגיעה מתמשכת וארוכת שנים שמהלכה ביצע האב בבנותיו מעשים קשים ואכזריים.

מאז שעזבה את בית המשפחה, החל האב לפגוע באחת הבנות שהייתה אז כבת 11, ועד לחשיפת הפרשה לפני כשלושה חודשים. המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה זאת בפני קרובי המשפחה.

מהמשטרה נמסר בעת הגשת כתב האישום כי "מדובר בחקירה רגישה ומורכבת שהובילה למעצר חשוד אשר ביצע במשך שנים ארוכות התעללות ופגיעה קשה בבנותיו. הודות לשיתוף הפעולה עם בני המשפחה ואנשי הקהילה, נפתחה חקירה מקצועית ורגישה שבסיומה גובשה תשתית ראייתית שהובילה להגשת כתב אישום חמור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר