'מזמור לדוד' קורע לב

האם ספדה לבנה בן ה-10: "סליחה, חמוד, שלא יכולנו לשמור עליך". צפו

"מצאת חן בעיני האל מאוד, והוא החליט שהוא רוצה אותך איתו", ספדו ההורים בהלויית בנם הקטן שנהרג מפגיעת ניידת משטרה. אמו שרה בבכי 'מזמור לדוד ה' רועי לא אחסר'. צפו (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההלוייה הכואבת (צילום: דניאל אליאור, ynet)

חן בלוך בן ה-10, שנהרג אמש (שלישי) מפגיעת ניידת משטרה כשרכב על אופניו בכניסה לישוב תקוע הובא למנוחות בהלוייה מרגשת במיוחד. אביו גדעון ספד לו: "אנחנו מודים לאלוקים שנתן לנו לגדל אותך 10 שנים, אנחנו אוהבים אותך לעד עם נשיקות וחיבוקים שלא נגמרים".

עדי, אמו של חן, ניגנה בגיטרה ושרה "מזמור לדוד ה' רועי לא אחסר". לאחר מכן אמרה: "כל מילה מרגישה לי קלישאה, אבל אני חייבת להיפרד ממך. אלוקים הוכיח לי שאנחנו לא יכולים לשמור על הילדים שלנו. הקסדה הייתה על הראש וחצית במעבר חצייה. הנשמה שלך תמיד הייתה למעלה, כזה היית ועכשיו הצטרפת לנשמה שלך".

עוד אמרה האם: "נולדת בשבת, מצאת חן בעיני האל מאוד, והוא החליט שהוא רוצה אותך איתו. תפגוש שם את סבתא חנה, שעכשיו גם היא תיהנה ממך עם הפרצוף הקונדסי שלך. אתה ילד 'שוקולית', ילד נצחי. הייתי רוצה לתת לך חיבוק כל כך חזק ולפרוע לך את הבלורית, אבל זה לא יקרה. סליחה, חמוד, שלא יכולנו לשמור עליך".

כשהוא ממרר בבכי ספד האב גדעון ואמר: "אני אוהב אותך ילד טהור שלי. היית תמיד עם ניצוץ בעיניים. ביקשת ממני יום כיף של נסיעה באופניים בירושלים שאותו אנחנו כבר לא נעשה, ביכה. רגע לפני הטמנת הגופה אמרה האם בבכי: "אל תלך, אל תלך. תנו לי עוד שנייה".

כזזכור, מממצאי החקירה הראשוניים של התאונה עולה, כי הילד חבש קסדה על ראשו, וחצה את הכביש במעבר חצייה. ככל הנראה הרכב המשטרתי לא נסע במהירות מופרזת, והנהג לא הבחין בבלוך מסיבה שעדיין אינה ברורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר