"מבוי סתום"

החרפה באיום: שביתה בבני ברק בח"י כסלו

מזכיר ההסתדרות במרחב ב"ב, עופר ימין, מזהיר במכתב לזייברט כי אם לא תושג התקדמות במגעים בין הצדדים הרי ש-1,800 עובדי העירייה יפתחו בשביתה בח"י כסלו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חנוך זייברט (צילום: משה גולדשטיין)

החרפה במגעים בין עובדי עיריית בני ברק להנהלה: מזכיר ההסתדרות במרחב בני ברק, עופר ימין, מזהיר כי אם לא תושג התקדמות במגעים בין הצדדים הרי ש-1,800 עובדי העירייה יפתחו בשביתה כללית.

במכתב חריף ששיגר ימין לראש עיריית בני ברק חנוך זייברט ואל מר שלמה יצחקי הממונה הראשי על יחסי עבודה במשרד הכלכלה הוא מזהיר כי השביתה תיפתח בתאריך ח"י כסלו.

לדבריו של ימין ישנה פגיעה במרקם מערכת יחסי העבודה הקיבוציים ובעובדים תוך ניסיונות לשבירת אושיות משפט העבודה וכללי המשחק ביחסי העבודה הנהוגים מזה שנים על ידי צעדים חד צדדיים מרחיקי לכת אשר יש להם השלכות קשות על עובדי העירייה בכלל, הסייעות ועובדי התברואה בפרט.

בנוסף, קובל ימין, על דרישת העירייה שהסייעות בגנים יעבדו גם בימי חופש חנוכה ללא תשלום למרות שהן לא מחויבות על פי חוק.

לדברי ימין, קיים מבוי סתום מזה זמן רב במשא ומתן המתנהל בעניינם של עובדי התברואה כאשר ההנהלה גוררת רגליים תוך חוסר תום לב והתעלמות מצורכיהם של העובדים ומימוש זכיותיהם.

לדברי גורמים בעירייה, באם השביתה אכן תצא אל הפועל מדובר בתקדים שלא היה מאז כהונתו של ראש העיר משה אירנשטיין לפני למעלה מ-15 שנה. "התושבים לא ירצו לחזור לימים האפלים והקשים הללו של שביתות וסרחונות", הם מתריעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר