ארגון מד"א וצוות הצלה התברכו אצל הרב דוד יוסף

ראשי הארגון סקרו בפני הרב את פעילותם וזכו לשבחים על שיתוף הפעולה ההדוק בין מד"א לרבני ומתנדבי צוות הצלה: "יש תשומת לב גדולה לפן ההלכתי שמאפשר למתנדבים החרדים לשתף פעולה" (בריאות, שיווקי)

מד"א וצוות הצלה אצל הרב דוד יוסף (צילום: יחצ)

כונני מד"א וראשי הארגון ו'צוות הצלה' התברכו אצל חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף.

בביקור המיוחד שערכו ראשי 'צוות הצלה' וכונני מד"א אצל הרב דוד יוסף, השתתפו שלמה פטרובר מנהל מד"א מרחב ירושלים, יו"ר צוות הצלה הרב אברהם רייכמן ומתנדבי הארגון.

בפתח הביקור סקרו מנהלי מד"א וצוות הצלה בפני חבר מועצת חכמי התורה את פעילותם לאורך ימי השנה ובפרט בעתות החירום.

ראשי צוות הצלה הציגו בפני הרב את שיתוף הפעולה ההדוק עם מד"א שנעשה בכפוף להנחיות הלכתיות של רבני הארגונים ופסיקתם. כן לובנו סוגיות הלכתיות בסוגית פיקוח נפש בשבת, כאשר הרב יוסף מביא פסקי הלכה של אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

חבר מועצת חכמי התורה הרב יוסף שיבח את מד"א ומנכ"ל הארגון רמ"ג אלי בין על שיתוף הפעולה והקשר ההדוק עם רבני הארגון בכל הנוגע לנושא הלכתיים. בסיום המפגש העניק להם הרב יוסף את ברכתו.

מר שלמה פטרובר מנהל מרחב ירושלים במד"א אמר כי "מד"א רואים חשיבות גבוהה לפעול יד ביד עם רבני הארגון כאשר מד"א קובעים את דעתם המקצועית והרפואית והרבנים בפן הרוחני".

לדברי הרב אברהם רייכמן יו"ר צוות הצלה " אנו זוכים לגיבוי מוחלט של מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין שבזכותו יש תשומת לב גדולה לפן ההלכתי ולכן קל יותר לאלפי המתנדבים החרדים לפעול בשיתוף פעולה עם מד"א ולהציל חיי אדם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר