גוגל ממשיכה להפתיע והפעם את חובבי הגאוגרפיה

אם עד היום יכולתם להפליג בדמיונכם ולטייל במדינות הכי מרוחקות בעולם מסלון ביתכם, מהיום תוכלו גם להיזכר איך ים המלח היה נראה לפני שלושים שנה (חדשות, בארץ)

(צילום מסך)

ענקית החיפוש גוגל סיפקה לנו בשנים האחרונות לא מעט פיצ'רים נחמדים שמילאו את הסיפוק לכל אחד מאתנו וללא מעט סקרנים, שאלו את האנשים סביבכם כמה פעמים הפליגו בדמיונם ועשו להם טיול בחו"ל באמצעות מפות גוגל המצולמות, הפיצ'ר הבא אפשר לומר הוא חלומו של כל מתעניין בגאוגרפיה אבל יודעים מה? לא רק.

פרויקט ה"טיים לאפס" מציג צילומי לוויין לאורך תקופה ארוכה בהילוך מהיר, הפרויקט הושק כבר לפני כשלוש שנים אבל עבר בתקופה האחרונה שדרוג של ממש והוכנסו בתוכו צילומים לאורך תקופה של 32 שנים, מ-1984 ועד היום.
אז מה נוכל לראות בפרויקט? לדוגמה: אזורים יבשים שהכרנו שהפכו לירוקים, יערות שהודברו, שכונות שנבנו, ואולי את חובבי הטבע יעניין התנודות והתמורות שחלו בשנים אלה בים המלח פנינת החמד של חובבי הטבע בישראל, האמת יוצא ממש מרתק.

יצוין כי פרויקט הלווין של גוגל זכה ללא מעט ביקורת בעולם הביון שכן אם עד היום רק מדינות יכלו להשיג צילומי לוויין לצורכי ריגול, הרי שהיום כל אדם באשר הוא יכול להיכנס אל מפות גוגל ולסקור אזורים שלמים ללא הפרעה ובחינם, בארצות הברית ובמדינות נוספות פעלו להסיר ממפות גוגל אזורים שלמים לדוגמה ארצות הברית הסירה את הבסיס הצבאי שלה המכונה 'אזור 51' המשמש ביין היתר על פי פרסומים לאתרי ניסויים ולפיתוח כלי נשק יחודיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר