הח"כ מכחיש

טענות ברשת: חבר כנסת מכהן תקף ותוקף

האם אנו עומדים לקראת פרשה מביכה שתגרום לפרישת חבר כנסת מכהן או שמא בניסיון לשיימניג? טענות שונות נגד ח"כ מופצות ברשת, אך עד כה לא נפתחה בדיקה או חקירה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-א' בכסלו תשע"ז | 01.12.16
אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

האם אנו עומדים לקראת פרשה חדשה ומביכה שתגרום לפרישת חבר כנסת מכהן או שמא בניסיון לשיימניג? תלוי את מי שואלים.

הרשת החברתית סערה אמש (רביעי) כאשר החלו לצוץ טענות נגד חבר כנסת מכהן, דתי, שלפי טענות של מספר נשים הוא מתנהג בצורה שאינה הולמת וכי הן הותקפו על ידו בהזדמנויות שונות.

חגי מוריה-גיבור, אישה מהציונות הדתית, כתבה בפייסבוק: "הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת לי מאוד. יש ח"כ מכהן שתקף ותוקף נשים. כבר שנים. אני יודעת על מקרה ישן ולאחרונה הגיעו אליי סיפורים נוספים. מזעזעים. הבעיה: המחיר שישלמו אותן נשים גדול מדי והן אינן מוכנות לדבר בכלל".

מוריה-גיבור הוסיפה וכתבה: "אנחנו (גורמים טובים אחרים ואני) מנסים לגבש קבוצה של עדויות, אפילו בעילום שם, על מנת לחשוף את האדם. זה מקרה קלאסי של כולם יודעים אבל אף אחד לא יכול לעשות כלום. ובינתיים נשים ממשיכות להיפגע".

מנגד, גורמים בכנסת טוענים כי הסיפור המדובר עלה מספר פעמים והתברר כרכילות: "כל תקופה זה עולה ויורד כלא היה" .

יודגש, כי כעת מדובר בטענות בלבד, וכי לא נפתחה חקירה או בדיקה משטרתית.

ממפלגת 'הבית היהודי' נמסר בתגובה כי "עם הגעת הנושא לפתחו, יו"ר התנועה השר בנט שוחח עם הח"כ הנדון שהכחיש את הדברים באופן מוחלט. השר בנט קורא לכל מי שחשה פגיעה, תמיד, ומכל אדם בכל תפקיד לגשת ולהתלונן לרשויות החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר