מתקרבים לבורא

נתן גושן נפרד מארוסתו בשביל לשמור שבת

טרנד ההתחזקות וההתקרבות לדת ממשיך להתפשט אצל אמנים וזמרים רבים. הזמר הישראלי נתן גושן כובש את אירופה ומתעקש על שמירת שבת - גם במחיר פרידה מארוסתו (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתן גושן (צילום: Dima Vazinovich/Flash90)

טרנד ההתחזקות וההתקרבות לדת ממשיך להתפשט אצל אמנים וזמרים רבים. בשבועות האחרונים כובש את אירופה שירו של הזמר הישראלי נתן גושן שזכה לעשרות מיליוני האזנות.

גושן, הנחשב לזמר מוערך בישראל ובעולם כולו, מתקרב בשנים האחרונות לדת וחושף בראיון למוסף 7 לילות של "ידיעות אחרונות" כי זו גם הסיבה שהוא עדיין רווק.

הרמיקס לשיר שלו, "Thinking About It", שיצא באירופה כמעט במקרה, חלף בשבוע שעבר את רף 50 מיליון ההאזנות בשירות ספוטיפיי, אולם למרות ההצלחה המסחררת בוחר גושן לדבר דווקא על תקופת החיזוק וההתקרבות למסורת.

"אני אוכל כשר ומקפיד על כך מאוד", הוא אומר בראיון ל"ידיעות אחרונות", ומסביר שבחו"ל הוא לא אוכל אפילו פירות וירקות שמקורם לא ידוע. את הבגט העבש שאכל הוא קיבל אחרי שמנכ"ל הלייבל שלו בדנמרק התקשר לבית הכנסת המקומי ותהה אם הם יכולים לספק את ה"כושר פוד" הזה, שגושן מתעקש לאכול. "אסור לחמם אוכל במיקרוגל או בתנור שאינם כשרים", הוא מסביר, ולכן מייבש השיער עובד שעות נוספות ביומיים וחצי שבהם גושן מבלה בקופנהגן.

ידיעות אחרונות מציין כי באירופה לא ממש יודעים איך לאכול את דרישות הכשרות שלו. "זו בעיה שאנחנו מנסים עדיין להבין. לא ידענו מה זה שבת, אין כאן קהילה יהודית גדולה", מתנצל אלכס מהלייבל שלו. "יש בחורה יהודייה במשרד, שהסבירה לנו. ואמרנו לה, 'באמת, יש דבר כזה, שבת?' אני מבין שהאמונה שלו לא הולכת להשתנות ונצטרך להתמודד איתה".

כאמור אורח החיים המתחזק גרם לגושן להיפרד לאחרונה מארוסתו, עמית בן צור, זאת אחרי שלוש שנים של קשר שהיה אמור לקחת אותם לחופה.

גושן מספר בגילוי לב כי "היא לא הכירה את עולם התשובה אבל היה בה ניצוץ, דיברנו על הדת ולקחנו את זה למקום מדהים. אבל אחרי שנתיים וחצי התחיל להיות לה קשה. היו מצוות עשה ואל תעשה וזה בא עם הרבה מחויבויות".

גושן מספר בכאב על רגעי הפרידה ומתאר: "זו הייתה הפרידה הקשה מכולן. היא עזבה בשישי בצהריים ואחרי שהיא הלכה שרתי 'שלום עליכם' ו'אשת חיל' לבד ונקרע לי הלב. לא הצלחתי להסביר לעצמי מה קרה. הרי השבת היא הדבר הכי נפלא בעולם, אז איך נפרדתי הרגע מחברה שלי בגלל השבת? בסופו של דבר, יש דברים שלא אקל בהם, לא משנה מה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר