עיתונאי 'הארץ' בני ציפר על ל'אנטריקוט: "רמה של ביסטרו טוב בצרפת"

עיתונאי 'הארץ' ומבקר המסעדות של ערוץ 20, בני ציפר, ביקר בל'אנטריקוט - מסעדה צרפתית כשרה למהדרין בתל אביב והתפעל מהאיכות הצרפתית (ביקורת מסעדות, שיווקי)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
מתמחה בבשר איכותי. ל'אנטריקוט למהדרין בתל אביב (צילום: באדיבות ערוץ 1)

בני ציפר הוא עורך מדור "תרבות וספרות" של העיתון "הארץ", מבקר המסעדות של ערוץ 20 וחובב מושבע של התרבות הצרפתית עד מימי לימודיו בתיכון אליאנס בתל אביב.

"לא כיף בתל אביב. הדרך היחידה היא להתנחם במסעדה בעלת ניחוח צרפתי" פותח ציפר את כתבתו ונכנס לל'אנטריקוט - מסעדה צרפתית כשרה למהדרין בנחלת בנימין - לב תל אביב.

ל'אנטריקוט מתמחה בבשר איכותי ומציעה תפריט עשיר באווירת בראסרי צרפתי נעימה, וציפר, כאמור, טוען שזו הדרך להתנחם מהעיר השנייה בגודלה בישראל.

אז הוא מזמין פטה כבד בליווי ריבת תותים ולחם בירה כמנת פתיחה - "כמו שצריך. ככה צריכה להיות מנה רא/ונה במקום נורמלי. קלאסיקה שבקלאסיקה".

צלעות טלה לעיקרית. "מתחשק לי לקחת את זה ביד ולכרסם את העצמות" מודה ציפר, "אבל אני מתבייש מה יגידו עליי החברים בבית". מה שלא מפריע לו בדקה הבאה לקחת את הצלעות לידיים, לכרסם בהנאה את עצמות הצלעות ולסכם: "יש פה רמה בהחלט של ביסטרו טוב בצרפת. פשוט מצוין. מעולה".

לסיום, ציפר מזמין קינוח של חלווה בליווי שערות קדאיף וקראסט אגוזים לצד אספרסו כפול ומתאר את החוויה כ"עונג חושי. גם אם אני אוכל עם הידיים. גם כיף, האמת. הקינוח הזה מצוין. יש בו טעם של חלווה - חלווה" הוא מדגיש.

מסעדת ל'אנטריקוט, רחוב אחד העם 28 פינת נחלת בנימין, תל-אביב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר