"יורדים לשטח"

הצוות של דרעי בא לסייע לתושבי בני ברק. צפו

צוות לשכתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יחד עם ח"כ יגאל גואטה, ירדו היום לבני ברק, וקיבלו מאות תושבים שפנו בבקשת סיוע. דרעי: "אעקוב מקרוב אחר הפניות" (חדשות)

צוות העוזרים בישיבה (צילום: יעקב כהן )

צוות לשכתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ממשרדי הפנים והפריפריה, ירדו היום (חמישי) לבני ברק, לפגוש את הציבור, לקבל קהל ולסייע לתושבי הפריפריה.

ח"כ יגאל גואטה קיבל את הפניות בנושאי הבריאות ונושאים מוניציפאליים, יועץ השר דרעי, ינון אזולאי, טיפל בנושאי חינוך, רובי שמש טיפל בנושאי רשות האוכלוסין והדרכונים, יוני משריקי טיפל בנושאי ארנונה ובנושאי רווחה וביטוח לאומי טיפל יקותיאל משי, יועץ סגן השר משולם נהרי.

בש"ס מסכמים בסיפוק את יוזמת השר דרעי לרדת לשטח לאחר שמאות בני אדם הגיעו לקומת סיעת ש"ס בעיריית בני ברק, שם נערכה קבלת הקהל. מי שניהל את קבלת הקהל היה יעקב זכריהו, עוזרו של סגן ראש העיר אליהו דדון.

אחד הפונים סיפר כי "כבר זמן רב שאני תקוע עם הבעיה שלי וכעת היא באה אל פתרונה". פונה אחרת סיפרה כיצד פתרה את נושא העובדים הסיעודיים לאמה הקשישה בזמן קצר תוך קיצור הליכים ובירוקרטיה.

כמו כן, אל קבלת הקהל הגיעו ראש מוסדות וישיבות בבני ברק, שישבו עם ח"כ גואטה וינון אזולאי, בכדי להקל על חובותיהם וחשבונותיהם מול הרשויות.

בתום קבלת הקהל, נערכה ישיבה מיוחדת של העוזרים לסיכום הפניות והטיפול בהם. בשל עומס הפונים הוחלט לקיים בבני ברק יום נוסף לקבלת קהל. בעוד שבועיים יגיעו עוזריו של השר דרעי לקבלת קהל בפתח תקווה, וכך ימשיכו הלאה לערים נוספות.

שר הפנים אריה דרעי, סיכם ואמר: "אני שמח על ההיענות הגדולה של הציבור ועל העזרה והסיוע של צוות לשכתי. זה מהות שליחותנו ותפקידנו. בכוונתי לעקוב מקרוב אחר הפניות ולסייע ככל שניתן. כפי שהכרזתי, בני ברק היא הסנונית הראשונה של התכנית עליה הכרזתי, שתגיע בעז"ה לכל עיר בארץ, מתוך מטרה להעלות את רמת השירות לכל תושב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר