פרשת המעונות

אשת ראש הממשלה נחקרה שוב ביחידת 'להב 433'

מלבד נגד 'הגברת הראשונה', הצטבר בחקירת הפרשה חומר ראייתי גם נגד עזרא סיידוף סמנכ"ל משרד רה"מ ונגד החשמלאי שעל פי הרישומים זומן לעבודה בעיצומו של יום הכיפורים (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-א' בכסלו תשע"ז | 01.12.16
בדיון בבית המשפט, בפרשה אחרת. ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה, זומנה היום (חמישי) פעם נוספת לחקירה ביחידת להב 433 באגף החקירות במשטרה במסגרת פרשת 'מעונות ראש הממשלה'. חקירתה נמשכה כ-10 שעות, זמן ממושך למדי.

כידוע, לפני כחצי שנה המליצה המשטרה להעמיד לדין את שרה נתניהו, וההערכה היא שכעת מדובר בהשלמת חקירה. לנתניהו מיוחס חשד לקבלת דבר במרמה במספר מקרים.

באותה הפרשה נחקר לפני כשבועיים גם גיל שפר, לשעבר ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, שהיום הותר לפרסום כי הוא חשוד אף במעשה תקיפה.

כזכור, מלבד נגד שרה נתניהו, הצטבר בחקירה חומר ראייתי המצדיק לטענת המשטרה הגשת כתב אישום גם נגד עזרא סיידוף סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, והחשמלאי אבי פחימה שעל פי הישומים זומן לעבודה בעיצומו של יום הכיפורים.

חקירתה הקודמת, לפני כשנה, ארכה למעלה משש שעות ונמשכה עד לשעות הלילה המאוחרות. מי שהטו את הכף לרעתה היו שתי עובדות במעון הרשמי, אחת מהן כבר אינה מועסקת שם, שמסרו לחוקרים מידע שהעלה חשדות על התנהלותה של 'הגברת הראשונה'.

מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה, בעקבות החקירה: "אנו חוזרים ואומרים - לא יהיה כלום כי אין כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר