הרב אייל קרים מונה לרב צבאי ראשי בטקס רשמי

לאחר שהבהיר את דבריו שחוללו סערה ציבורית עזה ומינויו הוכשר עקב כך בבג"ץ, הועלה הערב הרב אייל קרים לדרגת תת אלוף בטקס רשמי בקריה בתל אביב (חדשות, בארץ)

הרב אייל קרים בטקס, לצד הרמטכ"ל ורעייתו (צילום: דובר צה"ל)

בקריה בתל אביב נערך הערב (חמישי) טקס ההכתרה של הרב אייל קרים לתפקיד הרב הצבאי הראשי והוא הועלה בדרגה לדרגת תת אלוף.

בטקס הרשמי השתתפו הרבנים הראשיים לישראל, הרמטכ"ל, הרב הראשי היוצא רפי פרץ, קציני המטכ"ל ובכירים נוספים במערכת הביטחון, והרבצ"ר לשעבר הרב אביחי רונצקי הנאבק בימים אלה במחלת הסרטן.

בדבריו בטקס אמר הרב קרים: "יש לנו צבא אחד שכל החיילים והחיילות ימצאו בו את מקומם". את דרגות התת-אלוף ענדו לרב הנכנס, רעייתו והרמטכ"ל רב אלוף גדי אייזנקוט.

הכתרתו של הרב אייל קרים נערכה לאחר הפרשה שהעיבה על כניסתו לתפקיד והחלטת בית המשפט העליון בשבוע שעבר להכשיר את מינויו של הרב קרים בעקבות הבהרתו את עמדותיו בנושאים ההלכתיים הרגישים בהם התבטא בעבר.

כזכור, תחילה דחו במטכ"ל את טקס מינויו של הרב קרים, בעקבות דרישתו הראשונית של בית המשפט העליון מהרב קרים כי יבהיר את עמדתו המדוברת.

הרב אייל קרים הוא איש הציונות הדתית, בוגר ישיבת בני עקיבא בנחלים וישיבת "עטרת ירושלים" של הרב שלמה אבינר. הוא פרסם הלכות רבות המסייעות לחייל הדתי להתארגן ליציאה לפעילות מבצעית בשבת, ופרסם אף ארבעה ספרים בנושא.

כבר בשנת 2011 הוא עלה לכותרות לאחר שקבע בחוות דעת הלכתית, כי בטקסים צבאיים ראוי שיופיעו זמרים ולא זמרות, אך חייל דתי אינו צריך לעזוב טקס שבו יש שירת נשים אם הוא נמנע ממבט בזמרת ומהקשבה לקולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר