בדרך לשחרור מוקדם?

שינוי דרמטי בחוות הדעת: משה קצב השתנה

הנשיא לשעבר, המרצה כבר חמש שנות מאסר בגין העבירות שביצע, יכול כנראה סוף סוף לחייך, בשל חוות הדעת הסוציאלית החדשה של וועדה בשב"ס שמקרבת את שחרורו (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
משה קצב בחופשה מבכלא. ארכיון (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

דוח חדש של השב"ס מחזק את טענתו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב וטוען: חל שינוי בהתנהלותו. מסקנת הדו"ח היא יש לאשר את בקשתו לשחרור מוקדם מבית הכלא. את חוות הדעת הזו ישמעו חברי ועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר שאמורה להתכנס באמצע החודש הבא כדי לדון שוב בקיצור מאסרו.

משה קצב, המרצה כבר חמש שנות מאסר בגין העבירות שביצע, קיבל היום (חמישי) בשמחה את הבשורה, לפי הדיווח שנחשף בחדשות 2. כזכור, בעבר היתה מסקנת דו"ח דומה בעייתית דווקא כלפי קצב, והודגש בו כי הנשיא לשעבר עדיין רואה את עצמו כקורבן.

אז, לאחר דחיית ההחלטה על שחרורו אמר קצב למקורביו: "יש לי את הרושם שעד לא יראו את הגופה שלי שותתת דם ברחובות העיר לא ירפו ממני. הסכמתי לכל התנאים ולכל המגבלות שהציבו בפניי. מעולם לא הציעו לי תכנית טיפולית בתוך הכלא שהתנגדתי לה. אני לא יודע איך לאסוף את השברים. אני מיואש לגמרי ושבור".

לאחר אמירות אלו, וההידרדרות שניכרה במצבו הנפשי, הוחלט אז להדק את האבטחה סביבו, בשל החשש שינסה לשים קץ לחייו, ואף הוצמד לו סוהר שישגיח עליו 24 שעות ביממה ויעקוב אחר מצבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר