שלי יחימוביץ': "שוקלת להתמודד לראשות ההסתדרות"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (העבודה) סיפרה כי היא שוקלת להתמודד לראשות 'ההסתדרות' וכי תכריע על כך בקרוב. יחימוביץ' סיפרה כי היא קיבלה פניות מגורמים בכירים בהסתדרות ומראשי וועדי עובדים (בארץ)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
שלי יחימוביץ, ארכיון (צילום: מרים אלסטר פלאש 90)

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' אישרה היום במהלך אירוע 'שבתרבות' בנס ציונה כי היא שוקלת להתמודד על ראשות ההסתדרות יחימוביץ' הצהירה כי היא תחליט על כך בקרוב.

"ההסתדרות היא גוף חשוב ומרכזי שעוסק בנושא היקר לי מכל, הזכות להתפרנס בכבוד וזכויות עובדים שהן תנאי ראשון להיותנו חברה מתוקנת שמכבדת את אזרחיה. אין ספק שמדובר בתפקיד מאתגר, משמעותי ומשפיע" אמרה יחימוביץ'.

יחימוביץ הוסיפה והסבירה את התלבטותה "מאידך זה לא סוד שאני מאד אוהבת את מה שאני עושה כיום, ויכולת ההשפעה שלי היא נרחבת ביותר, גם באופוזיציה. אני מעריכה שבשנה הקרובה יתרחשו שינויים פוליטיים מרחיקי לכת בכל הגושים הפוליטיים, תחת ההבנה ששמירה על הדמוקרטיה וערכיה היא יעד מרכזי שמכנס סביבו הרבה גורמים פוליטיים. אני כמובן רוצה להיות חלק מזה ולהניע תהליכים בעצמי. לכן, הדילמה לא קלה". אמרה יחימוביץ'

במהלך הדברים יחימוביץ' הוסיפה כי יש אליה פניות רבות מבכירים בהסתדרות ומחוצה לה, לרבות ועדי עובדים ממגזרים שונים, המבקשים ממנה להתמודד להסתדרות, וכי בקרוב תודיע על החלטתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר