הקרב נמשך

גואטה: "להפיל ממשלה על חוק המואזין? השתגענו?"

ח"כ יגאל גואטה אמר כי לא נורמלי לפרק ממשלה על 'חוק המואזין'. בתגובה אמר לו ח"כ מוטי יוגב כי ש"ס מתנגדת לחוק רק בשביל לזכות בקולות הערבים בבחירות הבאות לכנסת (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ונפתלי בנט (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

חבר ועדת חוץ וביטחון ואיש 'הבית היהודי' חבר הכנסת מוטי יוגב מאשים הערב (מוצאי שבת) כי ש"ס מתנגדת לחוק המואזין בשל כך שהיא רוצה את קולות הערבים. יצוין כי יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי מתנגד לחוק ואמר כי הוא מיותר אך הדגיש שיצביע יחד עם הקואליציה.

חבר הכנסת יגאל גואטה התארח הערב באולפן 'פגוש את העיתונות' בחדשות 2 והתייחס לחוק: "אנחנו אמרנו דבר פשוט, יש חוק למניעת רעשים - יבוא השר הממונה על זה, במקרה הזה זה זאב אלקין, ויאכוף את החוק, מה כל כך מסובך?".

לדבריו: "לא נורמלי לפרק ממשלה ולעשות מלחמת אחים על כאלו דברים".

בהמשך התייחס גואטה למחלוקת בין 'הבית היהודי' לליכוד בנושאי חוק ההסדרה וחוק המואזין ואמר: "הרי לכולם ברור שיש כאן מרוץ אחרי מנדטים. המירוץ הזה מכניס את כולם לסחרחורת, כאילו פתרנו את כל הבעיות במדינת ישראל, ועכשיו יש בעיה גדולה שצריכים להפיל עליה את הממשלה וזה חוק המואזין, מה אנחנו השתגענו? ברור לכולם שהעם לא יסלח לאף מפלגה שתפיל ממשלה על הסיפור הזה, לא על עמונה שנתניהו זועק שאנחנו נלך להאג, מה זה כל המשחק הזה? המשחק הזה על המנדטים".

בתגובה לדברים אמר ח"כ מוטי יוגב: "אתה מתנגד לחוק המואזין כי אתה רוצה את קולות הערבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר