"מיטת הטלפון" שמבטיחה לכם פחות לחץ ויותר הצלחה

ובכן, זה אחד הגאדג'טים היותר מוזרים שנתקלנו בהם. מדובר במיטה, אך היא אינה מיועדת לכם או לבובות, אלא ל...טלפון הנייד שלכם. ומבטיחה הצלחה והפגת מתחים (בבית)

המיטה הזו לא בשבילכם, אבל יתכן שתעזור לכם (צילום: Thrive Global)

אריאנה הפינגטון היא מייסדת-שותפה של אתר החדשות והבלוגים הפופולרי "הפינגטון פוסט" שמהווה את אחד האתרים הפופולריים ביותר בארה"ב. ב-2009 רכש תאגיד AOL את הבעלות על האתר ב-315 מיליון דולר והיא הפכה לנשיאת קבוצת מדיה הכוללת למעלה מעשר חברות תוכן של אינטרנט וטכנולוגיה.

התוצאה: התמוטטות פיזית ונפשית שהובילה את הפינגטון לבצע שינוי דרסטי בחייה, בעקבותיו פרסמה ב-2014 את ספרה "Thrive" (לשגשג) שזכה להדים רבים. בספר, מסבירה הפינגטון שרק רדיפה אחר כסף אינה ערובה להצלחה, וכדי להצליח באמת צריך את הממד הרביעי - שכלול היכולת למיקוד עצמי, הסתמכות על אינטואיציה, חיזוק תחושת הפליאה היומיומית והעצמת היכולת לחמלה ונתינה.

שינה = הצלחה

אחד העקרונות החשובים ביותר בדרך להצלחה עליהם מדברת הפינגטון הוא שינה מספקת. כעת, היא מציעה כלי פרקטי להגיע לשם ומשיקה "מיטת הטלפון" שהיא למעשה תחנת טעינה בגרסת 5 כוכבים.

תמורת 100 דולרים תוכלו "להניח את הסמארפון לישון כחלק קבוע מהטקס הלילי" מגדיר האתר את המיטה. כאשר "ראשית נשכיב את הטלפון לישון ואחר כך את עצמנו". כמו כן, המיטה תוצב במרחק מהמיטה שלכם כדי למנוע מכם לגלוש בו בשעות מאוחרות ללא הגבלה וכך לפגוע בשעות השינה שלכם.

"המיטה" מגיעה בשני צבעים, עץ בהיר וכהה, והיא יכולה להטעין עד עשרה סמארטפונים בו זמנית שינוחו בה זהלצד זה על גבי מזרן עם מצע סאטן (כן, קראתם נכון). היא גם מגיעה עם שמיכת מיקרופייבר לכיסוי הטלפונים.

מלבד הטלפון, גם הטאבלט יוכל לעצום עליה עין מדי פעם. מתחת למזרן תמצאו תאי קטיפה מרווחים, או "מיטת קומותיים" כמו שהאתר מכנה אותם, עם מצעי סאטן.

אנחנו לגמרי בעד כל דבר שמעודד ניתוק מבוקר, הצלחה ושגשוג. רק תהיו מוכנים עם הסבר ראוי לאורחים שלכם מדוע יש לכם מיטה מיניאטורית על הדלפק עם הטלפונים שלכם עליה - ומדוע שילמתם 100$ עבור זה. בהצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר