האם הבחינה בשינוי

חרדי בן 22 סימס לילד בן 13 ותקף אותו ברכבו

גבר חרדי, בן 22, נהג ליצור קשר עם ילד בן 13 באמצעות הודעות ששלח למכשיר הנייד שלו, בהן פיתה אותו לבוא לרכבו - ושם תקף אותו באכזריות. מעצרו הוארך ורכבו יחולט (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

הילד בן ה-13 שהגיע עם אמו למרכז ההגנה לילד בירושלים, התיישב מול החוקרות - חוקרת נוער משטרתית וחוקרת ילדים של משרד הרווחה - וגולל סיפור מחריד, שארע עמו במהלך החודש האחרון.

התיאור המזעזע שבפיו, דיבר על צעיר אותו הכיר לפני כחודש באזור מגוריו, שנהג לאסוף אותו ברכבו ולתקוף אותו. הצעיר, תושב בית שמש בן 22, נהג ליצור עמו קשר באמצעות הודעות ששלח למכשיר הנייד שלו.

המקרה התגלה, כשאימו של הילד הבחינה בשינוי בהתנהגותו - גם לפי העובדה שהחל להסתודד ולהתבודד בחדרו. אמו שוחחה על כך עם קרוב משפחתה, והם החליטו כי חובה עליהם לדווח על כך למשטרה.

כשהדיווח התקבל במשטרה, בוצעו פעולות חקירה בעזרתם אותר הצעיר החשוד. כבר לפני כשבוע הוא נעצר, ומעת לעת הוארך מעצרו כשרק ביום שישי האחרון הוגשה כנגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך, שוב, עד מחר, אז יוגש נגדו כתב אישום. אף הוגשה בקשה לחילוט רכבו של הצעיר התוקף.

מדוברות המשטרה נמסר: במרכז ההגנה לילד בירושלים יושבים במשותף חוקרי משטרה וגורמי רווחה ונותנים מענה טיפולי מיידי ומקיף לקורבנות מסוגו של הילד הזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר