לא עוצר

נתניהו: "ערוץ 10 מנסה להפיל אותי. הם שמאלנים רדיקליים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מנצל את הטענות כי העיתונאי רביב דרוקר ניסה 'להפיל' את תא"ל עופר וינטר - בכדי לתקוף את דרוקר ואת ערוץ 10: "לא פלא שהרייטינג שלו כל כך נמוך" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו. לא מפסיק לתקוף (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא עוצר את המתקפה החריפה והחריגה שלו נגד ערוץ 10 ופרשן הערוץ רביב דרוקר. נתניהו התייחס הערב (ראשון) לדיווח של העיתונאי אראל סג"ל כי דרוקר ניסה להפיל את תת אלוף עופר וינטר באמצעות תחקירן, אך לא צלח בכך - וניצל את ההזדמנות לתקוף את הערוץ.

לדברי ראש הממשלה, הערוץ חבר ל"תאגיד ההכפשות" בניסיון "להפיל" את נתניהו. "מדי ערב משדר ערוץ 10 שידורי תעמולה שקרית נגדי ונגד בני משפחתי במטרה להפיל ראש ממשלה מכהן של הליכוד. אבל כנראה שערוץ 10 ורביב דרוקר לא מסתפקים בכך. העיתונאי אראל סג"ל פירסם היום שהם גם ניסו לרקום עלילה שקרית נגד תא"ל עופר וינטר, כדי לסכל את מינויו כמח"ט גבעתי. אם זה יוכח כנכון, זה פשוט מזעזע".

נתניהו המשיך ותקף את רביב דרוקר: "מעניין לראות אם יקיר הקרן החדשה רביב דרוקר, שמפיץ מדי יום בלונים מלאי אוויר חם עליי ועל משפחתי ודורש עליהם חקירה, ידרוש גם חקירה על ההאשמה החמורה שהעלה נגדו אראל סג"ל".

"ובאשר לערוץ 10" סיים נתניהו תוך כדי עקיצה אישית: "מדובר בערוץ בעל עמדות שמאל רדיקליות לכל דבר ועניין, לכן לא פלא שהרייטינג שלו כל כך נמוך. משעשע בכל פעם לשמוע את אנשי הערוץ מדברים על נושאים חברתיים, בשעה שהבעלים שלהם נהנו מהטבות של מאות מיליוני שקלים על חשבון אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר