המצלמות תיעדו

4 הרוגים בכביש 431 • צפו ברגע התאונה

ארבעה צעירים נהרגו הלילה בתאונת דרכים קטלנית במיוחד בכביש 431 לאחר שרכבם התנגש במהירות רבה ברכב שעמד בצד הכביש • מצלמות הכביש תיעדו את רגע התאונה (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום וידאו: נתיבי ישראל; תמונות: שלום קליין - זק"א)

ארבעה בני אדם נהרגו אמש (ראשון) בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 431 סמוך למחלף נס ציונה לכיוון דרום. צוותי כיבוי אש חילצו מהרכב את ארבעת ההרוגים ופרמדיקים של מגן דוד אדום נאלצו לקבוע את מותם. מחקירה ראשונית עולה כי אחד הרכבים איבד מסיבה שאינה ברורה את השליטה על כלי הרכב.

הבוקר הותרו לפרסום שמותיהם של הארבעה: אחמד מאדי ואדהם אבו כביזה מרמלה, זכי מסלח מלוד ויזן עסאף מעכו.

אריה מנדלזון, ראש סניף איחוד הצלה בבאר יעקב שהגיע ראשון לזירה, דיווח כי נקבע מותם של הארבעה עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבלו. נסיבות ואופי התאונה בבדיקה.

משה חדד, מתנדב זק"א שפלה, סיפר כי "בדרכי לזירת התאונה קיבלנו דיווח ממוקד זק"א שמדובר בזירה קשה מאוד. הגענו לזירה המראות היו קשים, רכב פרטי התנגש ברכב מסחרי דבל קבינה. כל נוסעי הרכב הפרטי נהרגו. אחד מנוסעי הרכב היה עדיין לכוד ושלושה נוספים היה שרועים על הכביש ללא רוח חיים. צוות זק"א שפלה טיפלו בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה".

משה גמרו מפקד זק"א מרכז, אמר כי "היה מצמרר לראות את קרובי המשפחה של ההרוגים בזירת התאונה, במהלך הפעילות של מתנדבי זק"א עם ההרוגים הגיעו קרובי המשפחה ששמעו על הבשורה הקשה על מותם של ארבעת נוסעי הרכב".

פאראמדיק מד"א מאיר ולדר מספר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב מעוך לחלוטין כשבתוכו לכודים 4 צעירים בשנות ה- 20, הם היו מחוסרי הכרה עם פגיעות קשות, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי תוך חילוצם מהרכב, אך הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

מהמשטרה נמסר כי "מדובר ברכב שעמד השוליים, רכב שהגיע ממערב למזרח פגע ברכב שעמד בשוליים. מדובר בזירה קשה 4 הרוגים. בשנות ה-20 עד 25".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר