מחפשים את יעקב דב שרוט

קצין המשטרה ל'כיכר': "יש חשש לחיי הילד, זקוקים למתנדבים"

קצין אח"מ ציון דורון בנאמו, שמפקד על החיפושים אחר הילד יעקב דב שרוט בן ה-6, אומר ל"כיכר השבת" כי יש חשש לחייו וכי כוחות הביטחון זקוקים לכמה שיותר מתנדבים. צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן )

בשכונת נווה יעקב בירושלים נמשכים הבוקר (שני) החיפושים אחר הילד יעקב דב שרוט בן ה-6 שעקבותיו נעלמו מאז שעות הערב אתמול. כוחות גדולים של משטרה בסיוע מסוק ופרשים, לצד מתנדבי זק"א וארגוני ההצלה ומאות מתושבי השכונה עוברים בין רחובות ובתי השכונה, דרך בתי הכנסת והיערות.

בראיון ל"כיכר השבת" אומר קצין אח"מ ציון דורון בנאמו, שמפקד על החיפושים בשכונה כי יש חשש לחיי הילד וכי הוא קורא לתושבי השכונה להמשיך להגיע לחפ"ק בכדי לסייע לכוחות הביטחון לאתר את הילד.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר בנאמו כי "משעות הבוקר התחלנו את החיפושים הנרחבים אחר הילד שנעדר, החיפושים כוללים מסוק שנמצא באוויר כל העת, שסורק את הוואדי, בודק את המקומות הרחוקים יותר. כוחות גדולים - גם של שוטרים גם של מתנדבים, שעוברים בית בית, סמטה סמטה, רחוב רחוב, הופכים כל אבן ומנסים לאתר הילד שנעדר מאתמול בערה. כמובן אנחנו פה בחפ"ק אחוד עם כלל כוחות הביטחון בתקווה שנוכל למצוא אותו בקרוב".

- הבוקר, יש חשש לחייו?

"מטבע הדברים מדובר בילד בן 6 שנעדר מאתמול בערב, הימים הם ימים קרים, אז יש חשש לחייו, אנחנו אבל אופטימיים ומלאי תקוה שנמצא אותו".

- אתם עדין זקוקים למתנדבים?

"ראשית אני רוצה לומר תודה, תודה רבה, תודה ענקית, לכל מי שתרם, לכל מי שסייע. המון מתנדבים הגיעו לפה, העבירו בקבוצות הוואטסאפ פה בשכונות והגיעו המונים. אנחנו זקוקים כל העת למתנדבים, יש הרבה עבודה. מה שעשינו אתמול אנחנו חוזרים על זה היום, ובשעות אור היום שזה מאוד חשוב, לכן כמה שיותר מתנדיבים שיגיעו לפה, הם יסייעו לכוחות הביטחון, למשטרה, לבצע את המטלה הרבה יותר טוב".

"כל שעה קריטית בחיפושים", אומרים בחפ"ק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר