לאחר שעות של דאגה

הילד יעקב דב שרוט אותר בריא ושלם ליד הכפר חיזמה

לאחר שעות ארוכות של דאגה בעקבות היעדרותו של הילד יעקב דב שרוט בן ה-6, הבוקר הוא אותר בחסדי שמים על ידי תצפיתן על תוואי הגדר שבין נווה יעקב לכפר חיזמה, כשהוא בריא ושלם (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ה' בכסלו תשע"ז | 05.12.16
יעקב דב שרוט לאחר שאותר, הבוקר (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

לאחר 15 שעות של חיפושים, דרמה ודאגה בעקבות היעדרותו מאז אמש של הילד יעקב דב שרוט בן ה-6, הבוקר (שני) הוא אותר בחסדי שמים בריא ושלם, על תוואי הגדר שבין שכונת נווה יעקב לכפר חיזמה.

צוות של מג"ב של העוטף, ליד חיזמה, הגיע אל הילד - שאותר בידי תצפיתן של הגדר - ועדכן את הכוחות כי הילד עונה לתיאור של התמונה. הוא נמצא על התוואי של הגדר לכיוון חיזמה.

המשטרה מעריכה כי במהלך הלילה הוא עשה את הדרך של כל היער והבוקר הוא הגיע ליד הכפר חיזמא, שם זוהה בידי התצפיתן שכאמור הפנה כוחות אל המקום בו שהה הילד.

שעה קלה לאחר שאותר פונה הילד מתחנת המשטרה שואעפט לבדיקות בבית החולים, לאחר שחש מעט שלא בטוב ועל גופו אותרו חבלות וחתכים.

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי "אל חדר המיון פונה הילד בן ה-6 אשר נעדר מאז אתמול מביתו ונמצא בתם חיפושים נרחבים. בשעה זו עובר בדיקות שונות כאשר אמו לצידו".

יעקב דב, הבוקר (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)
יעקב דב, הבוקר (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

מדוברות המשטרה נמסר כי "כוחות משטרה ומג"ב איתרו לפני זמן קצר את הילד הנעדר בן ה- 6 כשהוא בריא ושלם. הילד אותר על ידי תצפית עוטף מג"ב ירושלים מתהלך בתוואי חיזמה בשטח פתוח משוטט ותשוש. צוות משטרה ומג"ב שאיתרו את הנער העלו אותו לרכבם, הרגיעו אותו, חיממו אותו ונתנו לו לשתות תוך שהם מרגיעים אותו ובמקביל זימנו מד"א לבדוק אותו.

"משטרת ישראל המצויה בקשר כל העת עם הורי הילד והמשפחה מודה לכל המתנדבים הרבים שנרתמו וסייעו בחיפושים לאיתורו".

דובר המשטרה למגזר החרדי, שבתי גרבציק, מציין כי "בחיפושים מאמש השתתפו מאות מתושבי השכונה בתיגבור תלמידי ישיבות בשכונה. אני רוצה לציין כי חלק מהישיבות ביטלו את סדר בוקר והצטרפו למחפשים. שוב המשטרה מודה לכולם על ההתגייסות במירוץ נגד הזמן".

לאחר מציאת הילד (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בירך את ח"כ מיכאל מלכיאלי, תושב שכונת נווה יעקב, וכן את חברי מועצת העיר ועשרות פעילי ש"ס בירושלים, שהתגייסו וסייעו במהלך הלילה לחיפושים הנרחבים אחר הילד שאבד, עד למציאתו המשמחת.

דרעי הוסיף וחיזק את ידי המשפחה לאחר שעות רבות של מתח, ואיחל להם שלווה ונחת.

אברהם בצלאל, חבר מועצת העיר ותושב השכונה, שנטל חלק בחיפושים במהלך הלילה והבוקר אמר ל"כיכר השבת" כי "היו שעות של מתח, כל הלילה מתנדבים מהשכונה וכוחות המשטרה ניסו לאתר את הילד, דאגנו, היה חשש שקרה לו משהו בקור הזה שהיה בלילה, אבל ברוך השם הסוף טוב, ותודה רבה לכל התושבים שהגיעו לסייע כאן, ראינו מה זה אחדות של עם ישראל".

יעקב דב, הבוקר (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

כפי שדווח בהרחבה ב"כיכר השבת", הילד יעקב דב שרוט, בן ה-6, נעדר מאז שעות הערב אמש, בסביבות השעה 18:00 בערב, בעת ששב עם אביו לביתם בשכונה, כאשר ירדו מהאוטובוס ברחוב שמואל ניימן, הוא נעלם.

מאות מתנדבים, אנשי חסד, שוטרים ואנשי יחידות החילוץ, עמלו במשך כל הלילה, בקור העז של ירושלים, עם 9 מעלות בלבד, לחיפוש אחר הילד, שסובל מאוטיזם ואינו מתקשר בצורה טובה עם הסביבה.

החיפושים (צילום: כיכר השבת)

אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכזית ב'קול חי', סיפר ל"כיכר השבת" על החיפושים הליליים בהם נטל חלק ואמר כי "מדהים לראות את ההתגייסות של האנשים. לצד מאות המחפשים, רואים פה אברכים מביאים לחפ"ק סירי מרק. אוכל. שמיכות מהבתים ואומרים תהילים".

בחסדי שמים, כאמור, לאחר 15 שעות של חיפושים מקיפים עם כוחות גדולים, הוא אותר בריא ושלם.

החיפושים (צילום: כיכר השבת)
החיפושים (צילום: כיכר השבת)
החיפושים (צילום: כיכר השבת)
החיפושים (צילום: כיכר השבת)
החיפושים (צילום: כיכר השבת)
החיפושים (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר