מתגייסים לשחרורו

חסידות סקווירא למען האסיר יצחק סאמט: "לא צריך להסביר"

קהילת סקווירא נרתמת לשחרורו של האסיר החרדי בכלא האמריקאי מרדכי יצחק סאמט וישגרו אלפי מכתבים לנשיא ארה"ב היוצא. האדמו"ר: "פה אפילו לא צריך להסביר" (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבי מסקווירא (צילום: שמואל לענטשעווסקי - מגזין 'א בליק')

קהילת סקווירא נרתמת לפעילויות הנעשות למען שחרורו של האסיר החרדי מרדכי יצחק סאמט הכלוא כבר למעלה מ-15 שנה בארה"ב ונדרש לרצות את עונשו במשך למעלה מעשור נוסף.

אל מעונו של כ"ק האדמו"ר מסקווירא נכנס בשבוע האחרון האדמו"ר מחוסט ארה"ב והציג בפני האדמו"ר את הפעילויות הנעשות למען שחרורו של סאמט.

בין יתר הפעילויות מתגייסים העסקנים לשלוח רבבות מכתבים לנשיא ארה"ב היוצא ברק אובמה בבקשה לחנון את האסיר. "הנשיא אובמה חנן למעלה מאלפיים אסירים לקראת סיום כהונתו, ואנו מאמינים שאם נשלח רבע מיליון מכתבי בקשה לשחרור הרב סאמט, הנשיא לא יוכל לעמוד מנגד", אמר האדמו"ר מחוסט ארה"ב לאדמו"ר מסקווירא.

"אין שום ספק שצריך לפעול למען שחרורו של הרב מרדכי יצחק סאמט", השיב האדמו"ר. "יש מקרים שצריך להסביר, פה אפילו לא צריך להסביר. אין כאן אפילו שאלה".

"זה פחד נורא איך שזמן כה רב הוא נמק בכלא קשה כל כך", הוסיף האדמו"ר וציין את דברי הבעש"ט על הפסוק 'ה' צלך' שהקב"ה הוא כביכול כמו צל למעשיו של האדם. "אין ספק שכשאדם עושה מעשה שכזה, הרי שהוא מעורר על עצמו חסד", אמר ועודד את הפעילות כשהוא מציין, "הלוואי שהשי"ת יעזור שהפעולה אכן תהיה לטובה".

יצויין כי בתי החינוך לבנות בסקווירא כבר נרתמו כאשר התלמידות משגרות מכתבים לנשיא ארה"ב בבקשה לשחרר את סאמט ובימים הקרובים צפויה הפעילות לגדול עוד כאשר אלפים נוספים צפויים להצטרף ולשגר מכתביהם לנשיא ארה"ב, לאור הוראתו של האדמו"ר מסקווירא.

כזכור אמש פורסם ב"כיכר השבת" כי האדמו"רים מויז'ניץ ממונסי ומקאלוב קראו לציבור לשגר מכתבים לנשיא אובמה על מנת שיפעל לשחרורו של סאמט.

האדמו"ר מקאלוב הסובל משיתוק בכל גופו אף יצא מגידרו וכתב מכתב במחשב מיוחד על ידי הבטת עיניו בו ביקש מהנשיא היוצא לפעול למען שחרור האסיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר