ברכת הרב

ראשי קרן "מאירים" התברכו במעונו של הרב זילברשטיין

מנכ"ל הקרן יזהר נבון הציג בפני הרב את פעולות הארגון בשלל תחומים כמו סיוע למשפחות נזקקות ואספקת תרופות מצילות חיים וזכה לברכתו החמה: "שימשיך לפעול גדולות ונצורות" (חרדים, שיווקי)

הרב זילברשטיין וראשי קרן "מאירים" (צילום: יחצ)

ראשי קרן צדקה וחסד "מאירים" בראשות המנכ"ל יזהר נבון, נכנסו השבוע למעונו של חבר מועצת גדולי התורה הרב יצחק זילברשטיין, לקבל את ברכתו ועצתו.

ראשי הקרן הציגו לפני הרב את מפעלות הקרן הנעשות מידי יום בתחומים רבים ובהיקף ארצי. יזהר נבון, מנכ"ל קרן 'מאירים' סיפר על פעולות הסיוע לחלשים ולמשפחות נזקקות שמבצעת הקרן, כמו חלוקת ערכות לימודים חדישה לתלמידים ממשפחות מעוטי יכולת, שיתוף פעולה עם מחלקות הרווחה ברשויות לחלוקת תנורי חימום ושמיכות חורף לאלפי קשישים, ועוד. המנכ"ל אף הציג את מכתבי התודה המרגשים הזורמים כל העת למשרדי הארגון ומחממים את הלב.

כמו כן, סיפר המנכ"ל על הזרוע הרפואית של הארגון המעורר הדים רבים, כמו הסיוע הרפואי מציל החיים שהעניקו לילד הזקוק לרכישת תרופה יקרה מאד שאיננה נכללת בסל הבריאות בכדי להסדיר את נשימתו, הטסת ילדה והוריה לניתוח מסובך בארה"ב בעלות גבוהה מאד, וכן שלל פעילויות חשובות נוספות.

הרב יצחק זילברשטיין עיין ברשומות הקרן והתפעל מהמארג האדיר של התחומים בהם קרן "מאירים" פועלת ומאירה את עיניהם של משפחות וילדים נזקקים רבים. הרב ברך בחום את מנכ"ל הקרן שימשיך לפעול גדולות ונצורות, להחיות לב נדכאים ולהציל נפשות.

יזהר נבון, מנכ"ל קרן מאירים אף סייר במוסדות החינוך של הרב זילברשטיין בעיר חולון, והתפעל מפעילות הקירוב הברוכה, כאשר ילדים רבים מבתים מתחזקים מגיעים מכל רחבי חולון והסביבה לעיתים במרחק של כשעה נסיעה, כדי ללמוד בבית ספר תורני ולהתחנך בדרך התורה והיראה. הסיור נערך בכדי לבדוק אפשרויות לסיוע למשפחות נזקקות בחולון כחלק ממהלך רחב של קרן מאירים לסייע למשפחות נזקקות בכל רחבי הארץ.

יצוין, כי בתחילת השנה חילקה קרן "מאירים" לילדי בית הספר זה בחולון כמו לילדים נוספים רבים ברחבי הארץ ערכת לימוד חדשה, הכוללת ילקוט חדש ומערכת כלי כתיבה, כדי שיוכלו לפתוח את שנת הלימודים עם חיוך והזדמנות שווה עם כל בני גילם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר