לאחר שעות חיפושים

צפו: התיעוד שהוביל למציאת הילד שנעדר בירושלים

גורם שהיה מעורב בחיפושים אחר הילד שנעדר במהלך הלילה בירושלים טוען כי אילו מצלמות האבטחה היו מועברות לידי המשטרה בלילה, היה ניתן למצוא את הילד מוקדם יותר (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה / ארגון השומרים)

ביקורת נגד ארגון 'השומרים': פריצת הדרך בחיפושים אחר הילד הלוקה באוטיזם שנעדר במהלך כל שעות הלילה ואותר רק בשעות הבוקר (שני), הגיעה בעקבות תיעוד ממצלמות האבטחה של ארגון 'השומרים' בנווה יעקב. בתיעוד נראה הילד שהלך לאיבוד בשעות הערב, כשהוא פונה לכיוון מסויים ולשם הוזנקו מאות המתנדבים.

אלא שגורמי מקצוע מעלים טענות קשות נגד הארגון, וטוענים כי העובדה שהסרטון הגיע לידי חוקרי המשטרה רק לפנות בוקר גרמה לכך שהילד אותר מאוחר, לאחר שהסתובב לבדו בלילה בקור הירושלמי.

"ניתן היה להגיע לאיתור מהיר בהרבה אילו השומרים היו מעמידים את מצלמות האבטחה לרשות החוקרים כבר זמן קצר לאחר שהוא הוכרז כנעדר" אומר אחד הגורמים שהיה מעורב בחיפושים ומוסיף כי העיכוב "הוביל לסבל רב ומיותר לילד".

כזכור, הילד יעקב דב שרוט נעדר אמש לאחר שירד מאוטובוס יחד עם אביו, הוריו פנו מיד למשטרה על מנת שיסייעו באיתורו. במהלך הלילה חיפשו מאות שוטרים ומתנדבים אחר הילד, כשבמשטרה אמרו כי יש חשש לחייו.

הבוקר, סמוך לשעה 09:30, אותר הילד על ידי תצפיתנית משמר הגבול סמוך לכפר חיזמא, הילד הועבר לטיפול בבית החולים ושחרר כעבור זמן קצר כשהוא בריא ושלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר