"חיוני לעיר"

מערך נוירולוגי חדש בשערי צדק לטיפול בנפגעי טרור

קרן למסלי תתרום לבית החולים לצורך הקמת המערך הנוירולוגי אשר יסייע לחזק את יכולות הטיפול בנפגעי טרור ובמקרי טראומה מורכבים ללא צורך בהעברת הנפגעים לבתי חולים אחרים: "יכולים כעת לספק טיפול רפואי מקיף לאוכלוסיית ירושלים וסביבתה" (בריאות, שיווקי)

תרומה למערך נוירולוגי לנפגעי טרור. אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

הקרן ע"ש ליאונה והארי הלמסלי הודיעה על תרומה כוללת של חמישה מיליון דולר למרכז הרפואי 'שערי צדק' בירושלים לצורך הקמת מערך נוירולוגי חדש שיקרא "המרכז הנוירולוגי ע''ש הלמסלי".

המענק יסייע בהפיכת המרכז הרפואי שערי צדק למרכז על אשר יחזק את יכולות הטיפול בתחום הנוירולוגי, בנפגעי טרור ובפצועים קשים אחרים. המערך הנוירולוגי המשודרג יטפל גם בנפגעי שבץ ובמטופלים אחרים הסובלים מהפרעות או פגיעות נוירולוגיות.

שערי צדק הוא בית החולים היחיד במרכז העיר ירושלים, ומאז תחילת גל הפיגועים בשנה שעברה טופלו בו חלק ניכר מנפגעי הטרור באזור ירושלים.

המערך הנוירולוגי ע''ש הלמסלי יאפשר לשערי צדק לטפל במקרי טראומה מורכבים ללא צורך בהעברת הנפגעים לבתי חולים אחרים ובכך לחסוך זמן יקר ולהגדיל את סיכויי ההישרדות וההחלמה של המטופלים. בשנים האחרונות תרמה קרן הלמסלי 170 מיליון דולר בישראל עבור מספר רב של מוסדות ופרויקטים אשר מחזקים את חוסנם הלאומי והבינלאומי של ישראל ותושביה, מתוכם 23.5 מיליון דולר לפרויקטים בירושלים.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שיבח את קרן הלמסלי על תרומתה המתמשכת למוסדות רפואיים ואקדמיים בירושלים: "בשם תושבי העיר ירושלים, אני רוצה להודות לקרן הלמסלי על השקעתה בירושלים אשר מאפשרת לנו להוסיף יחידת טראומה מתקדמת וחיונית לעיר. תרומה משמעותית זו תחזק את חוסנה של ירושלים, תחזק את המערך הרפואי והמחקרי בעיר ותשפר את הטיפול הרפואי שאנו מעניקים לתושבי ומבקרי העיר ותסייע לנו להמשיך לפתח ולקדם את העיר".

סנדי פרנקל, נאמן הקרן ע"ש ליאונה והארי הלמסלי: "אנו שמחים להמשיך לתמוך במוסדות ישראלים מובילים בתחומי המדע, המחקר הרפואי והאקדמיה. שערי צדק הינו מרכז מצוינות ומוביל בהצלת חיים. אנו גאים בהקמת המרכז הנוירולוגי ע''ש הלמסלי אשר יוכל לטפל במקרים מורכבים של נפגעי שבץ מוחי, טראומת ראש ומקרי פגיעה נוספים במערכת העצבים ובכך לתרום לשיפור בריאותם ואיכות חייהם של תושבי ירושלים והסביבה".

מנכ''ל המרכז הרפואי שערי צדק פרופסור יונתן הלוי: "עם פתיחת המערך הנוירולוגי ע''ש הלמסלי, המרכז הרפואי שערי צדק הופך לבעל יכולת מתן מענה מקיף למחלות נוירולוגיות מורכבות ולפגיעות ראש טראומטיות כתוצאה מתאונות ומפיגועי טרור. זאת תוך כדי הרחבת היכולת המחקרית ואימוץ פרקטיקות רפואיות מתקדמות. הודות לנדיבותה של קרן הלמסלי, אנו יכולים כעת לספק טיפול רפואי מקיף לאוכלוסיית ירושלים וסביבתה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר