טראמפ נגד האייר פורס 1: "המחיר יצא משליטה"

נשיא ארצות הברית הנבחר פותח חזית מול ענקית הנשק והתעופה 'בואינג', וקורא לבטל את עסקת רכישת מטוס האייר פורס 1 החדש: "המחיר יצא משליטה, לבטל את החוזה!" (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

הנשיא הנבחר נגד האייקון הנשיאותי הכי מפורסם: הנשיא הנבחר של ארצות הברית, דונלד טראמפ פתח חזית נוספת - והפעם נגד ענקית הנשק והתעופה 'בואינג'. בציוץ ברשת טוויטר כתב טראמפ כי חברת בואינג בונה את מטוס האייר פורס 1 שישמש את נשיא ארצות הברית, אך "המחיר יצא מכל שליטה, יותר מ-4 מיליארד דולרים. בטלו את ההזמנה!".

מטוס האייר פורס 1 נחשב לאחד הסמלים המוכרים ביותר של מוסד נשיא ארצות הברית, והוא משמש את הנשיאים החל מתקופת מלחמת העולם השנייה. בעשרות השנים האחרונות שימש את הנשיאים מטוס מדגם 474-200 המיושן, ולאחרונה העביר הממשל תקציב של מאות מיליוני דולרים לחברת בואינג שבונה מטוסים חדשים עבור נשיאי ארצות הברית.

המטוסים החדשים הם מדגם 747-800, שנחשב לחדיש ולאחד המטוסים הגדולים בעולם. הוא אמור לכלול מפרט אבטחה חסר תקדים כמו גם אמצעי תקשורת מתקדמים לצד אביזרי נוחות.

בחברת בואינג אומרים היום בתגובה לציוץ הנשיא כי החוזה הנוכחי עם הממשל עומד על 170 מיליון דולרים בלבד ומטרתו לבחון את היכולות הצפויות של המטוס החדש. בחברה הבהירו כי חוזה ייצור המטוס טרם נחתם עמם.

"אנו מצפים לעבוד ביחד עם חיל האוויר האמריקני על השלבים העתידיים של התוכנית כדי שנוכל לספק את המטוס הטוב ביותר עבור הנשיא - בערך הטוב ביותר למשלם המסים האמריקני", אומרים בחברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר