חשיפת כיכר השבת

לאחר האיום בחרם - 'טעמן' מבהירה: "לא פרסמנו בהפלס"

לאחר שספגה איום בחרם צרכנים מצד גורמים ליטאים בשל שבירת חרם הפרסום כביכול על ביטאון "הפלס", חברת טעמן מודיעה הלילה במכתב רשמי: "הפרסום לא נעשה על ידינו" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הבהרת החברה (סריקה)

חשיפת כיכר השבת: בעקבות המאבק שניהלו גורמים בציבור הליטאי, במסגרתו קראו להחרים את חברת טעמן בשל פרסום מודעות של החברה בעיתון הפלס, בטאונו של הפלג הירושלמי, מודיעה הלילה (רביעי) החברה כי הפרסום לא נעשה על ידה.

במודעה שהופצה תחת הלוגו של חברת "טעמן" נכתב: "הבהרה לכל השואלים: חברת טעמן מזון לא פרסמה בחודשיים האחרונים בשום עיתון, גם לא ביום שישי האחרון ומה שפורסם, לא פורסם על ידינו".

בכך, תם לכאורה המאבק שיזמו בשבוע האחרון גורמים בכירים בציבור הליטאי, שזעמו על מה שנדמה היה כ"שבירת החרם" על ביטאון הפלס על ידי חברות מסחריות ומשרדי פרסום.

כפי שנחשף השבוע ב"כיכר השבת" הרב אליהו פרויליך, יו''ר הוועד למען כבוד רבותינו ומנהל מטה המאבק, איים "להעלות הילוך" במאבק, כשהוא מכריז ש"החרם על מוצרי החברה יורחב לכל הארץ".

הלילה כאמור, נרשמה "צפירת הרגעה" במגזר הליטאי, בדמות ההבהרה מצד החברה כי לא פרסמה בשבוע האחרון באף עיתון.

מטעם עיתון "הפלס" נמסר ל"כיכר השבת" כי "המודעה הוזמנה ואושרה לפרסם על ידי חברת טעמן. האישור נמסר ע"י מנכ"ל טעמן בדוא"ל שנשלח בכ"ג בחשון תשע"ז 24 לנובמבר 2016, והמודעה הועברה על מנת לפרסמה בעיתוון הפלס בדוא"ל שנשלח ביום כ"ו בחשון תשע"ז 27 בנובמבר 2016, ע"י מנהל מחלקת הפרסום של טעמן. הדברים מתועדים בהתכתבות דוא"ל שמתועדת במשרדי עיתון הפלס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר