"רצח בכוונה תחילה"

הותיר את בנו למות בחום הרכב ונשלח למאסר עולם

השופטים בג'ורג'יה שבארה"ב לא חסו על האב שבנו מת במיתה אכזרית בתוך הרכב הלוהט בו שהה, ושלחו אותו ל-32 שנות מאסר: "פשע מחריד ומזוויע", נומק העונש (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האב ובנו הפעוט (צילום: מתוך facebook)

עונש מאסר עולם נגזר אתמול (שלישי) בבית משפט בארצות הברית, על אב שהותיר את בנו התינוק במכונית רותחת. השופטים אף קבעו כי האב, ג'אסטין רוס האריס (36), לא יוכל לזכות בחנינה. בחודש שעבר הוכרע דינו, כשהורשע, ואתמול כאמור נגזר דינו החמור.

קופר, התינוק בן השנתיים, הושאר ביוני 2014 בכלי הרכב מחוץ למשרדו של האב באטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה, ושם מצא את מותו האכזרי. התינוק מת ממכת חום לאחר שנותר במכונית במשך שבע שעות, כשבחוץ הטמפרטורות הגיעו ל-32 מעלות.

להגנתו, טען האב כי זאת היתה "תאונה": שכחתי לשים אותו במעון, הוא התגונן. סנגוריו של האב טענו, כי אף שהוא אחראי למותו של קופר, הוא אהב אותו. לדבריהם, "מותו נגרם כתוצאה מנסיבות טרגיות בלבד". אך התביעה, שעמדתה היא שהתקבלה על ידי בית המשפט, טענה כי הוא תכנן להרוג אותו.

"זהו פשע מחריד ומזוויע", הגדירה השופטת מארי סטיילי קלארק בעת שהקריאה את גזר הדין. לדבריה, "האריס התרחק והשאיר את הילד ברכב הרותח לסבול מהחום ולמות". היא הטילה עליו את העונש המקסימלי של מאסר עולם, 32 שנה כפי שהוא מוגדר בחוקה המקומית.

מענין לציין, כי במהלך המשפט העידו בני משפחה וחברים לטובתו של האריס, כולל אשתו לשעבר שהעידה כי "הוא לא היה מסוגל לפגוע במכוון בבנו. היה אב אוהב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר