לקראת שביתה בבני ברק

ההסתדרות מאיימת על זייברט: "נחריף את צעדינו"

לאחר ההכרזה על סכסוך עבודה בעיריית בני ברק בעקבות החלטת ראש העיר חנוך זייברט להעסיק את הסייעות בחנוכה, מודיעה ההסתדרות על החרפת הצעדים מול העירייה (חדשות)

חנוך זייברט, ראש העיר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סכסוך העבודה בעיריית בני ברק: לאחר שבהסתדרות הכריזו על סכסוך עבודה בעיריית בני ברק בעקבות החלטת ראש העיר חנוך זייברט להעסיק את הסייעות בפגרת חג החנוכה, כעת מודיעה ההסתדרות על החרפת הצעדים מול העירייה ותוקפת את ראש העיר שמסרב לשנות את ההחלטה.

עוד בנושא:

בהודעה ששלחה ההסתדרות בצהריים (רביעי) נכתב כי נערכה פגישה בין נציגי ההסתדרות במרחב רמת גן-בני ברק, ועד עובדי עיריית בני ברק וראש העיר, מתוך כוונת ההסתדרות והוועד להגיע להבנות ולמנוע את החרפת המשבר.

בהסתדרות אומרים כי הפגישה בין הצדדים עלתה על שרטון לאור חוסר נכונותם של ראשי עיריית בני ברק להגיע להבנות. אי לכך סכסוך העבודה פתוח ועומד, וההסתדרות מתריעה כי היא שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בתגובה בצעדים ארגוניים בתקופה הקרובה.

יו"ר ועד עיריית בני ברק, שלמה גורי, מסר: "לצערי אנשי העירייה לא מוכנים לקבל את כללי חוקת העבודה שאומרת שהסייעות לא יעבדו בפגרות, אלא סמינריסטיות, כפי שנהוג במשך שנים. מי שמושפע מהמשבר שנוצר בסופו של דבר, לצד העובדות והעובדים עצמם, הם תושבי העיר שהשירותים שמוענקים להם ייפגעו. ניתן למנוע את המשבר באמצעות קיום מו"מ כן וענייני. אני קורא לראש העיר לחזור בו מהתנהלותו ולהגיע עמנו להסכמות, לא נהסס להחריף את צעדינו".

מהסתדרות מדגישים כי הסכסוך הוכרז לאור הפגיעה הקשה ביחסי העבודה הקיבוציים בעירייה, בין היתר באמצעות החלת נהלי עבודה חדשים הנוגעים בעיקר לימי העבודה של הסייעות, שבאורח חד-צדדי מוכרחות כעת לעבוד גם בחופשים, בהם לפי הנוהג הן לא עבדו. עילה נוספת לסכסוך היא דרישה לשיפור תנאי העסקת עובדי התברואה בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר