צבא סוריה מתאר

התקיפה הישראלית בדמשק: באמצעות טילי קרקע-קרקע

"ישראל תישא באחריות מלאה להשלכות תקיפותיה הנפשעות", נאמר בהודעה שיצאה מגורם צבאי בצבא סוריה, אודות הדיווחים המתרבים על תקיפה ישראלית הלילה (צבא וביטחון)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אחד מרגעי התקיפה (צילומסך: @shaamnews בטוויטר. תמונה: מתוך טוויטר/ynet)

בהודעה רשמית שיצאה בשעה האחרונה מגורם צבאי סורי, הואשמה ישראל כי היום (רביעי) לפנות בוקר היא תקפה את שדה התעופה בדמשק באמצעות טילי קרקע-קרקע ששיגרה משטחה. על פי ההודעה שפורסמה בסוכנות הידיעות הסורית, "ישראל שיגרה את הטילים מאזור הר אביטל בגולן".

"האויב הישראלי שיגר בשעה שלוש לפנות בוקר כמה טילים משטחו לעבר מערב תל אבו א-נדי. הטילים נפלו באזור שדה התעופה הצבאי אל-מזה. כתוצאה מכך פרצה דליקה במקום ללא נפגעים", אמר גורם צבאי סורי. הדיווחים הזרים מדברים על תקיפה שבוצעה בשדה התעופה הצבאי "אל-מזה" בחלק המערבי של דמשק.

לדברי הגורם הצבאי הסורי: "הניסיונות הנואשים האלה מצד האויב הציוני לתמוך בכנופיות הטרור ולהעלות את המורל הירוד שלו רק יגבירו את הנחישות שלנו לבתר את זרועות הטרור הקשורות לאויב הציוני, שנושא באחריות להשלכות ולתוצאות התקיפות הנפשעות הללו".

עוד קודם לכן דיווחה רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, שישראל תקפה הלילה מוצבים בשדה התעופה אל-מזה באזור דמשק מהמרחב האווירי הלבנוני, ושכתוצאה מכך נשמעו פיצוצים עזים לסירוגין במשך חצי שעה.

"תושבי דמשק התעוררו בשעה ארבע לפנות בוקר לפיצוצים עזים, שובלי אש ועשן באזור שדה התעופה הצבאי אל-מזה הנושק לבירה דמשק", נאמר ברשת הטלוויזיה שנסמכת על הודעת ההסברה הצבאית של חיזבאללה.

לפי הדיווחים הזורמים בשעות האחרונות, גם אמבולנסים הגיעו למקום התקיפה, שכוונה ככל הנראה למוצבים צבאיים בתוך השדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר