צופרי השבת בסכנה?

מהפך בעמדת נתניהו: חוק המואזין - יחול כל היממה

לאחר שהסיכום עם המפלגות החרדיות, על החלת 'חוק המואזין' רק בשעות הלילה, כבר היה נדמה לסופי - מגיע כעת רוה"מ ומשנה את עמדתו. החוק המדובר, נדחה (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כניסת השבת. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

שינוי דרמטי: 'חוק המואזין' שהיה אמור לעלות היום (רביעי) להצבעה, לא יובא בסוף לאישור. הסיבה: ראש הממשלה בנימין נתניהו דורש שהוא לא יחול רק במהלך הלילה כדרישת הסיעות החרדיות, אלא בכל שעות היממה.

כפי שכבר דווח, הסיעות החרדיות הצליחו לשכנע בצדקת עמדתם את כלל הגורמים בקואליציה, ולפי דרישתם החוק היה אמור לחול רק בין 11 בלילה ל-7 בבוקר, כדי להחריג בכך את הצופרים המבשרים על כניסת השבת בריכוזים החרדיים.

אלא שלפי הפרסום בערוץ 10, נתניהו פנה ביממה האחרונה ליו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן וביקש ממנו לקיים דיון נוסף כדי לבדוק שוב את החלת החוק בכל שעות היום. לכן הוחלט לדחות את ההצבעה בנושא.

בחודש שעבר, כזכור, פרסם ערוץ 10 כי מי שמקדם את החוק המדובר, מאחורי הקלעים, ולוחץ על ראש הממשלה לקדם את החוק, הוא בנו יאיר. כמו כן, שרי הממשלה כבר מכירים את טרוניותיו הקבועות של בנימין נתניהו בימי ראשון, על סוף השבוע הקשה שעבר עליו בביתו שבקיסריה, בשל כריזות המואזין מהכפרים הסמוכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר