השינויים מתקרבים

הוזלות וטיסה ישירה: משהו קורה בקו תאילנד-ישראל

יותר מ-165 אלף ישראלים, מספר מדהים, נסעו בשנה האחרונה בין בנגקוק לתל אביב, הם, ורבים אחרים, ישמחו לשמוע על השינויים שיתכנו בקרוב בטיסות לתאילנד (תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מטוס בואינג 747עמו טסים כיום לתאילנד (צילום: דני שדה, ynet)

על פי גורמים בענף התיירות והתעופה, יתכן ובקרוב נראה מטוסים של חברת התעופה התאילנדית נוחתים בנמל התעופה בן גוריון: בחודשים האחרונים נערכו שיחות עם החברה התאילנדית, שלא הבשילו בשלב זה להחלטה להפעיל קו טיסות לישראל, אך במקביל חברת ארקיע בודקת ברצינות אפשרות להתחיל להפעיל טיסות למדינה המרוחקת.

הסכם תעופה חדש שנחתם בין שתי המדינות, ישראל ותאילנד, הוא שמאפשר את פתיחת השמיים לטיסות ביניהם, ולפתח תחרות בקו זה. היום, רק חברת אל על מבצעת טיסות סדירות ישירות מתל אביב לבנגקוק, הבירת התאילנדית.

כזכור, על פי ההסכם שנחתם עם ישראל, כל מדינה תוכל להפעיל עד 28 טיסות סדירות בשבוע ללא הגבלת קיבולת או סוגי המטוסים. זאת לעומת שמונה המופעלות כיום על ידי חברת אל על. ההסכם מאפשר גם שיתופי פעולה מסחריים בין חברות תעופה של שני הצדדים וכן אפשרות להסכמי "קוד-שייר", בין מובילים מישראל ומתאילנד למובילים ממדינות אחרות.

נכון להיום, מחיר טיסה ישירה בין תל אביב לבנגקוק באל על עומד לפי הפרסום ב-ynet על 980$. בין החברות המפעילות טיסות לא ישירות ניתן למצוא את טורקיש איירליינס, עמה תוכלו לטוס ב-744$ (דרך איסטנבול); אירופלוט, עמה תוכלו לטוס ב-604$ (דרך מוסקבה); רויאל ג'ורדניאן שתגבה מכם 876$ (דרך עמאן) ואוקרניאן איירליינס, שם תשלמו 677$ לטיסה (דרך קייב).

יותר מ-165 אלף נוסעים יצאו בשנה האחרונה מישראל לתאילנד, שנחשבת לאחד היעדים הפופולריים בקרב התרמילאים וגם טיולים מאורגנים יוצאים אליה בקביעות. "ההסכם יביא לגידול משמעותי במספר הנוסעים, להוזלה של תעריפי הטיסה, לתחרות בטיסות הישירות בין תל אביב ובנגקוק ולפתיחת קווים חדשים ליעדים נוספים בתאילנד", טוען שר התחבורה ישראל כץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר