הלוואות בין אנשים

הבית מחכה לשיפוץ אבל ההלוואה מהבנק רחוקה?

תכירו את המיזם החדש ופורץ הדרך: הלוואות בין אנשים. עם היתר עסקא של בד"ץ העדה החרדית, ועם מלווים רבים שרק מחכים להעניק לכם הלוואות - ככה תוכלו להגשים חלומות שדחיתם יותר מדי זמן (כלכלה, שיווקי)

הלוואות דרך בנקים? רק אם רוצים עמלות גבוהות. אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט/פלאש 90)

הציבור הישראלי צורך ומשתמש בהלוואות. כמעט כל משפחה בארץ, כאשר היא נתקלת בהוצאה גדולה ולא שגרתית היא פונה אל הגורמים הרלוונטים כדי לבקש הלוואה.

ההוצאות יכולות לנוע במגוון מישורים: בין אם זה החתונה של הילד, שיפוץ הבית, חופשה משפחתית או אפילו כיסוי חובות - כל מקרה שכזה מצריך מאתנו הוצאה גדולה שאין ביכולתנו להשיג כעת.

הרעיון שעומד מאחורי ההלוואה הוא פשוט: קבלת סכום הכסף הדרוש כרגע, והחזרתו בתשלומים עם ריבית הוגנת במשך כמה שנים.

הלוואות בין אנשים | היתר עסקא של בד"ץ העדה החרדית | לחץ כאן

עד היום נשלט שוק ההלוואות בידי הבנקים וחברות האשראי, ואנחנו מכירים את התנאים שלהם: ריביות גבוהות, עמלות, ביריוקרטיה מסורבלת, דרישות סף לא הגיוניות, שעבודים וקנסות שונים על פירעון מוקדם.

אנחנו מכירים מקרוב את עולם הגמחי"ם והעמותות השונות שבעת הצורך מעניקים לנו את הצורך ומרווח הנשימה, אבל כאשר הסכומים גבוהים ונדרשים באופן מיידי, אנו עדיין נאלצים ללכת לבנק, שלא תמיד יודע ומכיר את התנאים והצרכים המיוחדים של המגזר.

אז איך בכל זאת לוקחים הלוואה בלי להסתבך? ואיך מחזירים את הכוח לידיים שלנו?

הלוואות בין אנשים ולא דרך בנקים

הלוואת בין אנשים. לממש חלומות. אילוסטרציה. (Nati Shohat/FLASH90)

הפתרון, כמו תמיד, נמצא בין האנשים שמסביבנו. עולם חדש ופורץ דרך של הלוואות נכנס לשוק במטרה לשבור את המונופול של הבנקים וחברות האשראי, וליצור את המסגרת המתאימה והנוחה ביותר.

הלוואת בלנדר (Blender) הוא בעצם פרויקט חשוב להלוואות בין אנשים. עם היתר עסקא של בד"ץ העדה החרדית. הלוואות בלנדר מיועדות עבור אנ"ש שנזקקים להוואות בהחזר חודשי, ועל כן היתר העסקא המיוחד נועד ליצור את המסגרת המתאימה לכך עבור המגזר.

אז איך זה עובד? פשוט מאד. אתם מבקשים את הסכום הנדרש, תקופת ההחזר המבוקשת ואתם מציעים את גובה הריבית שבה אתם מעוניינים להחזיר כל חודש. הריבית היא קבועה ולא משתנה לפי גחמות השוק.

לאחר ההצעה שלכם, ההלוואה שלכם "עומדת למכירה" בפני המלווים הרבים של בלנדר. אנשים כמוני וכמוך, שכרגע יש ברשותם כסף אותו הם רוצים להלוות. המלווים בוחרים את ההלוואות ומאשרים את ההלוואה, הכסף מוזרם אליכם ישירות לחשבון.

ככל שתציעו ריבית יותר אטרקטיבית, ככה יהיה לכם יותר סיכויים לממש את האפשרות לקבלת ההלוואה. הייחודיות במיזם היא שמלווים רבים משתתפים במימון ההלוואה שלכם.

ומה קורה אם אתם רוצים לפרוע את ההלוואה מוקדם? כמה עמלה נשלם? בהלוואות בין חברים אין שום עמלה על פירעון מוקדם! קיבלתם סכום כסף ואתם מעוניינים לצאת מההלוואה? בבקשה.

בבלנדר הלוואות בין אנשים, בעצם, כל הצדדים מרוויחים. אנשים בעלי סכום כסף ששוכב סתם בפיקדון ורוצים לקבל ריבית, ילוו את הכסף וככה יקבלו רווח (בהתאם לריבית), ואילו אנשים שצריכים הלוואה מיידית ואינם רוצים לקחתה דרך הבנק או חברות האשראי - יכולים לקבל מבוקשם.

יתרון נוסף דרך בלנדר - הלוואות בין אנשים, ההלוואה אינה פוגעת במסגרת האשראי ואינה משנה את ההתנהלות שלנו מול הבנקים וחברות האשראי.

עם היתר עיסקא של ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים שעל-ידי בד"ץ העדה החרדית בירושלים, ועם מלווים רבים שרק מחכים להעניק לכם הלוואות - הגיע הזמן להגשים חלומות שדחיתם.

הילדים מתחתנים? יש לכם חובות לכסות? חיכיתם יותר מדי זמן לחופשה משפחתית? הבית צריך שיפוץ מקיף? פשוט תיכנסו, תציעו את הסכום והריבית שמתאימה לכם.

הגיע הזמן שלכם לצאת לדרך חדשה. לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר