התאונה בניו יורק

הורי הילד בן ה-13 שנפצע בתאונה: "מקווים לבשר על מסיבת הודיה"

הוריו של שניאור זלמן עובדיה, הילד בן ה-13 שנפצע בתאונה הקשה בניו יורק, קוראים לציבור להתפלל לרפואתו: "זקוקים לרחמי שמיים מרובים, מקווים לעדכן על סעודת הודיה" (עולם)

שאול כהנא | כיכר השבת |
שניאור זלמן עובדיה עם הגר"ש עמאר, בעבר (צילום: משפחתי)

נסים ורינה, הוריו של שניאור זלמן עובדיה, הילד בן ה-13 שנפצע אמש (שלישי) אנוש בתאונה קשה בדרכו לתלמוד התורה בניו יורק, פרסמו היום קריאה נרגשת לציבור להתפלל עבור בנם. שמו של הילד לתפילה: שניאור זלמן עובדיה בן רינה מרים.

"לכולם," כתב האב בהודעה שהופצה ברשתות החברתיות, "יש לנו דקה של רוגע, ורציתי להודות לכולכם על כל התפילות והתמיכה חובקת עולם שקיבלנו מכל קצוות תבל. שניאור ב"ה מחזיק מעמד וב"ה בטוחני שעוד נוכל לבשר לכולם על סעודת הודיה בקרוב ממש".

"לעת עתה עדיין אנו זקוקים לרחמי שמיים מרובים" הוסיף האב, "ולכן נבקש מכולכם אנא המשיכו והתפללו בעבורו ושנזכה לראותו שוב מחייך את חיוכו החסידי ונודה להשם יתברך על כל חסדיו אמן. תודה לכולם מכל הלב ושנזכה להחזיר לכולכם בשמחות".

על פי העדכון האחרון לגבי מצבו של הילד, הוא מורדם ונמצא תחת מעקב בכדי לוודא שהדימום במוחו הולך ופוסק. "עדיין מורדם ומונשם, אבל ב"ה ירד לחץ משמעותי מהמוח. בנוסף, ירד החום ושניאור הזיז ידיים" מסרו מקורבים למשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר