רבנים ואישי ציבור בערב השנתי לטובת המרכז הרפואי 'הדסה'

הרב הראשי הגר"ד לאו ריגש את קהל המשתתפים כשסיפר על הכרת הטוב האישית שלו לבית החולים: "קיבלנו מידיכם ילדה במתנה אחרי שהייתה במצב סכנה" (בריאות, שיווקי)

ערב מיוחד של המרכז הרפואי הדסה (צילום: יחצ)

מופע מרגש ומאחד התקיים במוצ"ש האחרון לטובת המרכז הרפואי "הדסה"- האירוע בשנה זו עמד בסימן הקמת מרכז שיקומי חדש בבית החולים הדסה הר הצופים אשר החל בבנייתו ופיתוחו ובו יופעלו מחלקות טיפול שיקום ורפואה לחיילי צה"ל ולנפגעי טרור ופעולות איבה.

באירוע הגאלה היוקרתי שנערך באודיטוריום אוניברסיטת תל אביב, שולב הופעה יחד עם מלווה מלכה שבו אירח הזמר אברהם פריד במופע ייחודי את ישי רבו במיטב שירי רגש ורוממות למוצאי שבת קודש.

את הערב המיוחד הנחה בטוב טעם ודעת עודד מנשה, והשתתפו בו מנהלי בתי החולים וצוות רופאים מ'הדסה', הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו שליט"א, רב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין, מנהל חבר הנאמנים של 'הדסה', מאיר מרק, יו"ר חבר הנאמנים, דליה איציק, וכן, שר השיכון, יואב גלנט, מנכ"ל משרד ראה"מ, אלי גרונר.

יחד עם קהל משתתפים עצום שמילא את כל האולם והיציע, נטלו חסות על ערב זה בדאגה לשיקום ועזרה לחולים ונפגעים, גם בעלי עסקים רבים וטובים אשר פתחו את כיסם וליבם, ביניהם: מנכ״ל אפריקה ישראל, אברהם נובוגרוצקי, יו"ר חברת 'רייסדור', יקי רייסנר, סגן נשיא אינטל העולמית, ישי פרנקל, מנכ"ל בנק טפחות לשעבר, חיים פרייליכמן, יו"ר מכון היהלומים, מוטי גנץ, מנכ"ל כתר – אפריקה, יוסי סגול, מנכ״לית קבוצת הנדל״ן הורוביץ, חנה הורביץ, היועץ הפוליטי, צביקה ברוט, מנכ"ל החברה למימוש זכויות שמאי שזירי. אנשי העסקים: אבי שנור, שאול ביטרמן ואילן גיפמן, ועורכי הדין, ידידיה לוונטהל ואברהם אברמן.

במרכז תכנית הערב של הגאלה היוקרתי, נחשפו סיפוריהם המרגשים של כמה מאלו שנעזרו במרכז השיקומי הקיים כבר בהדסה הר הצופים. הרב מועלמי אשר נפצע קשה בפיגוע הקשה בבית הכנסת בשכונת הר נוף והיה במצב מסוכן, התייצב באירוע כשהוא עומד על רגליו הודות לשיקום המשוכלל בבית החולים. על הבמה באירוע המיוחד, שר חיים לב טוב, שנפצע קשות בשני רגליו וידו במבצע "צוק איתן" בעומק רצועת עזה, ועלה בחסדי ה', בריא ושלם אל הבמה לשיר את השיר "עלה קטן" יחד עם הזמר אברהם פריד – בצורה מרגשת ביותר שלא הותירה עין אחת יבשה באולם.

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו שליט"א שנטל חלק בדינר לטובת "הדסה", הפתיע את המשתתפים כשסיפר בהתרגשות רבה את הכרת התודה האישית שיש לו ל"הדסה" אשר הצילו את חיי בתו שנפגעה באופן קשה בילדותה, ובטיפול מסור ומקצועי שבה לעצמה והיא בריאה ושלימה.

הרב לאו אמר כי "בבתי החולים של "הדסה" נמצאים רופאים מקצועיים ביותר שמתנהלים כחדורי שליחות ומטרה לדאוג ככל היותר להביא מזור ובריאות לחולי עם ישראל". הרב לאו הוסיף כי "הקמת המרכז השיקומי הוא נדבך עצום בפעילות בתי החולים אשר משיבים לטובי בנינו ובנותינו שנפגעו באירועי טרור, להשתקם ולחזור לתפקד ולהתגבר על כל הפגיעות הנפשיות והגופניות. זכות עצומה לכל אלו שנוטלים כאן חלק באירוע, כי זהו הדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולים לתרום ולתת". הרב הראשי לישראל, כמו שאר הדוברים בכנס שיבחו והודו לרב מאיר מרק, מנהל חבר הנאמנים של 'הדסה אינטרנשיונל' שעושה לילות כימים למען פיתוח והרחבת בתי החולים ודואג ללא הרף לחולים המאושפזים בהם.

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט נשא דברי ברכה באירוע ואמר כי חיבה יתירה שמורה בלבו לבתי החולים של "הדסה", אשר ידועים לו כמי שצועדים קדימה ונותנים מעל ומעבר בכדי שגם מי שנראה כחסר סיכוי – יעלה על דרך המלך. השר גלנט אמר בנאומו שכמפקד שנים רבות בצה"ל הוא יודע עד כמה אגף שיקום שכזה יכול לשנות חיים מקצה אל קצה, "ראיתי לא אחת ולא שתיים אנשים שנאספו מפורקים ע"ג אלונקות אך בחיים – יכולת מרכז שיקום שכזה הוא להבטיח כי הם יוכלו למרות הכל לתפקד ולפעול", אמר יואב גלנט.

ב"הדסה" הודו לכל גופי המשק והחברות שנתנו את חסותם להפקת הערב, וכן לכל אלו שהשתתפו באירוע מלווה המלכה והמופע הייחודי אשר כל הכנסותיו הן קודש להקמת מרכז שיקום לחיילים ונפגעי טרור באגף השיקום בהדסה הר הצופים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר