"הצייד של השכונה"

"תאכל חזיר, תפסיק לחלן אותנו": פוגרום בבית בכיר בצה"ל

אלמונים השחיתו חפצים בביתו של ראש תחום חרדים בצה"ל, מנדי כץ, והניחו מכתב מאיים: "עדיף שתאכל חזיר". אשתו של כץ: "בפעם הקודמת לא עשו דבר בעניין, אנחנו חסרי אונים" (חדשות,ארץ)

ניידת משטרה ליד ביתו של כץ, הערב (באדיבות המצלם)

שוב פוגרום ואיומים נגד מגייסי חרדים לצה"ל: אלמונים הניחו במהלך שעות אחר הצהריים (חמישי) מכתב איומים בפתח ביתו של ראש תחום גיוס חרדים בצה"ל, מנדי כץ, שכונה על ידם "הצייד של השכונה". בנוסף, האלמונים שברו חפצים שהיו סמוך לפתח הבית.

הפוגרום מחוץ לבית (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

זו לא הפעם הראשונה שקיצונים מתנכלים לכץ, תושב בני ברק שידוע בתפקידו הרגיש מול גורמים חרדים. כאמור, הפעם ביצעו הקיצונים גם הרס בחפצים שהיו מונחים לצד פתח ביתו של כץ.

"למנדי כץ הצייד של השכונה", נאמר במכתב האיום שהונח במקום "אם אתה חפץ בחיים שלווים - חדול ממלאכת התיעוב הזו (עדיף שתאכל חזיר) הפסק מלחלן את הציבור שלנו, בשמיים תשלם על הכל והרי בשביל מה אתה חסיד, אנו יודעים את כל הפרטים עליך".

"מכתב זה נועד להחזיר אותך בתשובה" נמשך המכתב המאיים. בין החפצים שהושחתו על ידי הפורעים, היו גם מיטת תינוק ומכונית צעצוע.

(באדיבות המצלם)

אשתו של כץ אמרה ל"כיכר השבת": "הם הרסו פה את הבית. זו פעם שנייה שעושים את זה וגם עכשיו אחרי שעברנו דירה הם הגיעו אלינו".

לדבריה: "בפעם הקודמת לא עשו דבר בעניין, אנחנו חסרי אונים. כעת הילדים הגדולים לא מוכנים להיות בבית ואני יושבת איתם אצל השכנים. אני מקווה שהמשטרה תיקח לידיים את הטיפול בנושא החמור לפני שיקרה אסון".

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

אתמול (רביעי) נערך יום גיבוש למתגייסים החרדים לפלוגה החרדית החדשה בחטיבת הצנחנים. גורמים בצה"ל הביעו היום חשש כי הפעולה הערב נעשתה בשל הצלחת יום הגיבוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר