חינוך לטרור

המשחק המסית של ילדי איראן: יורים בבנימין נתניהו

פארק שעשועים חדש שנפתח על ידי הממשל האיראני במדינה האיסלאמית, מציע לילדי איראן לשחק במלחמות מול "אויבי המהפכה האיראנית" ולירות בבנימין נתניהו (חדשות)

(צילום: סוכנות הידיעות האיראנית)

פארק שעשועים חדש שנפתח על ידי הממשל האיראני במדינה האיסלאמית, מציע לילדי איראן לשחק במלחמות מול "אויבי המהפכה האיראנית" - ביניהם מטרות מערביות כדוגמת ארצות הברית וישראל.

על פי הדיווחים בעולם, בשלב השישי של המשחקים המוצעים לילדי איראן עליהם לירות כדורי פלסטיק מרובה דמוי קלצ'ניקוב לעבר בובה בדמותו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ולעבר דגל ארצות הברית.

עוד קודם לכן, נדרשים הילדים ללמוד על מי שחיבר את השריעה, על הדיקטטורה של ממשל השאה באיראן ועל המהפכה שבוצעה במדינה בהובלת חומייני בשנת 1979.

הילדים נדרשים גם ללמוד אודות הלחימה בסוריה, כשסרטון מקרב חשוב על מסגד במזרח העיר דמשק בסוריה מוצג לילדים על מנת שילמדו את "אמנות הלחימה" השיעית / איראנית מול המורדים הסונים ובראשם דאעש, בסוריה. הילדים גם עוברים משחקים המדמים שדה קרב ובו התחמקות משדה מוקשים, שימוש ברובים וקבלת מדי צבא.

בשלב התשיעי והאחרון, נדרשים הילדים המוסתים לזרוק כדורים לעבר דגל ישראל הבנוי מפאזל, כשפגיעת הכדור מפרקת את דגל ישראל שעל הפאזל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר