צפו בוידאו

הגר"ש עמאר: "הצליחו להטיל מורא ופחד על רבני ישראל"

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר במתקפה נגד השתקת והפחדת הרבנים: "הם הצליחו להטיל פחד על רבני ישראל. כל רב שחושב להתקדם לאיזה תפקיד מפחד לדבר" (חרדים)

(תמונה: שלומי כהן )

מתקפה חריפה: הראשל"צ ורבה ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר במתקפה חריפה נגד תופעת הפחדת הרבנים על ידי מערכת המשפט, ולדבריו - מה שהפך למצב שרבנים שרוצים להתמודד בעתיד על תקפיד רשמי חוששים לדבר.

במהלך שיעורו שמסר אמש (חמישי) התייחס הגר"ש עמאר לנושא ואמר: "מה הם רוצים? הם רוצים שניקח טיפקס ונתחיל לעבור על הספר תורה".

הרב התייחס לרפורמים ואמר: "מה לכם ולתורה? אין להם לא שבת, לא מועד, נישואי תערובת, והם מחתנים אותם. הם אומרים 'תביא לנו מקווה- אם לא נלך לבג"צ. תביא לנו בית כנסת, תביא לנו מקום בכותל".

לדברי רבה של ירושלים: "הם הצליחו להטיל פחד על רבני ישראל. אוי לנו מיום הדין. רב גדול של הצבא, רב ראשי של צה"ל, עכבו את המינוי שלו עד שיכתוב מה שיכתוב".

הרב עמאר סיפר על המתרחש בקרב רבני ישראל: "אז עכשיו מה כל רב חושב? כל רב שחושב להתקדם לאיזה תפקיד, 'אם אני ידבר מחר יעשו לי בג"צ, בשביל מה לי'?, ואם הוא רוצה להיות רב של עיר עוד יותר גדולה, ואם הוא רוצה להיות רב ראשי, אוי ואבוי, יהרגו אותו".

בסיום דבריו פנה הגר"ש עמאר להתפלל על אותם אנשים ש"יחזרו בתשובה. מתפלל עליהם שיהי רצון שהקב"ה יחזיר אותם בתשובה, וצריך להתפלל בכל יום כשאומרים 'השיבנו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר