אבא עד הסוף

עומרי קפץ אחר בנו שהחליק, הציל את חייו - ונהרג

אסון כואב בטיול לנחל צאלים: עילאי בן ה-11 החליק, אביו זינק לעברו, עטף אותו, ספג את רוב המכות במקומו ונהרג. "מתאים לו לעשות את המעשה שעשה על מנת להציל את בנו" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
עמרי ניר ופינוי הילד לבית החולים (צילום: הרצל יוסף - ynet וצילום מסך / לונדון וקירשנבוים - ערוץ 10)

אסון בטיול בנחל צאלים: ד"ר עמרי ניר נהרג אמש (שישי) לאחר שקפץ אחר בנו שמעד במהלך טיול בנחל צאלים. עמרי ספג את החבטות במקום בנו ומת במקום. הבן עילאי בן ה-11 מאושפז במצב קשה בבית החולים.

"מתאים לו המעשה שהוא עשה כדי להציל את בנו" אמרו חבריו של האב ההרוג. "עמרי אדם מדהים. כל כך מתאים לו לעשות את המעשה שעשה על מנת להציל את חיי בנו גם במחיר חייו. זה האופי שלו. זה היה הבן אדם" צוטטו חבריו של האב באתר ynet.

"כל הזמן יש טיולי גיבוש כאלה של הורים ותלמידים, אבל הפעם זה הסתיים בטרגדיה. כולנו בהלם. אנו מחבקים את המשפחה ומתפללים שהבן עילאי יחלים מהפציעה הקשה" אמרו לאתר חברים במושב שבו התגורר ניר.

האסון אירע במהלך טיול ג'יפים בהשתתפות עשרות מטיילים ומשפחות. כשעילאי בן ה-11 החליק בסלומות באיחד משלבי הטיול, אביו, ניר, קפץ אחריו ועטף אותו במהלך הנפילה. כאמור, האב ספג את המכה הקשה ביותר ומת במקום, הבן פונה לבית החולים במצב קשה.

אודי סגל, משתתף נוסף בטיול, שיחזר את רגעי האסון: "אני ועוד הורה ירדנו ראשונים ווידאנו שכל הילדים יורדים. אחד הילדים נלחץ בירידה על היתדות וסייענו לו. אז שמעתי חבטה וראיתי ילד נופל על אביו. האבא הצליח לאחוז בו ושניהם התגלגלו לכיוון המצוק. אב אחר אחז בבן שלו כל הזמן ואב נוסף הצליח להיתפס במצוק. עמרי ובנו התגלגלו במורד והוא עטף את בנו לאורך כל הנפילה וספג את רוב המכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר